1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2019 11:52
până la 22.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.10.2019 10:00
până la 25.10.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 28 750 MDL
Perioada clarificărilor: 4 oct 2019, 11:52 - 22 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 oct 2019, 10:00 - 25 oct 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform specificației din caietul de sarcini pentru lotul 3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
4 oct 2019, 11:38
Data ultimilor modificări
7 oct 2019, 9:26
Valoarea estimată (fără TVA)
28 750 MDL
Achizitii.md ID
21012849
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
15 nov 2019 02:00 - 20 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fotoliu managerial (livrare or. Chișinău) CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri mobilier.docx
Documentele la ofertă
4.10.19 11:52
duae.doc
Criterii de eligibilitate
4.10.19 11:52
anunt_de_participare mobilier.docx
tenderNotice
4.10.19 11:52
caiet de sarcini lot 5-8 (căușeni) n.docx
Specificaţie tehnică
7.10.19 09:09
caiet de sarcini lot 1-4 n.pdf caiet de sarcini lot 1-4 n.pdf
Specificaţie tehnică
7.10.19 09:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 22 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Decoprim Plus SRL

Preţul ofertei: 22 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări