1
Perioada de actualizare
de la 01.10.2019 16:32
până la 17.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.10.2019 10:00
până la 06.11.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 900 MDL
Perioada clarificărilor: 1 oct 2019, 16:32 - 17 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2019, 10:00 - 6 nov 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amabalaj: pachet 10-20gr; Livrarea: 1 data în lună, nu mai tîrziu de ora 14.00; 01.01.2020-31.12.2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
1 oct 2019, 16:26
Data ultimilor modificări
4 oct 2019, 11:52
Valoarea estimată (fără TVA)
1 900 MDL
Achizitii.md ID
21012740
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
1 ian 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
29.Frunză de dafin CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae produse alimentare.doc
Documentele la ofertă
3.10.19 10:05
documentatia_standard_bunuri.docx
Criterii de evaluare
4.10.19 11:52
anunt_de_participare produse alimentare (1).pdf anunt_de_participare produse alimentare (1).pdf
tenderNotice
4.10.19 11:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 1 680 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MELTAN SRL

Preţul ofertei: 1 691,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 1 890 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări