1
Perioada de actualizare
de la 01.10.2019 16:32
până la 17.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.10.2019 10:00
până la 06.11.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 72 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 oct 2019, 16:32 - 17 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2019, 10:00 - 6 nov 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Greutate: 70-100gr; (ambalați individual, cîte 1buc); Termen de livrare: 2 ori in saptămîna, pînă la ora 9.00; În perioada 01.01.2020-31.12.2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
1 oct 2019, 16:26
Data ultimilor modificări
4 oct 2019, 11:52
Valoarea estimată (fără TVA)
72 000 MDL
Achizitii.md ID
21012740
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
1 ian 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
17.Covrigi cu susan/mac CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 24000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae produse alimentare.doc
Documentele la ofertă
3.10.19 10:05
documentatia_standard_bunuri.docx
Criterii de evaluare
4.10.19 11:52
anunt_de_participare produse alimentare (1).pdf anunt_de_participare produse alimentare (1).pdf
tenderNotice
4.10.19 11:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Preţul ofertei: 60 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări