1
Perioada de actualizare
de la 02.10.2019 09:47
până la 16.10.2019 13:46
2
Propunerea ofertelor
de la 16.10.2019 13:46
până la 27.10.2019 14:46
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 399 977 MDL
Perioada clarificărilor: 2 oct 2019, 9:47 - 16 oct 2019, 13:46
Perioada de depunere a ofertelor: 16 oct 2019, 13:46 - 27 oct 2019, 14:46

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

PE : Aprovizionarea cu apă a or.Dondușeni. Construcția și reconstrucția rețelelor de canalizare în or.Dondușeni. ,,Elaborarea documentației de proiect , desene tehnice, devize și memoriu explicativ.”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Miron Virgilia
Telefonul de contact
+37369878164 , +37369636545
Datele achizitiei
Data publicării
2 oct 2019, 9:47
Data ultimilor modificări
14 oct 2019, 13:46
Achizitii.md ID
21012739
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae 4.semnat(2).pdf duae 4.semnat(2).pdf
Documentele la ofertă
2.10.19 09:47
anunt_de_participare - 2.semnat(2).pdf anunt_de_participare - 2.semnat(2).pdf
Documentele la ofertă
14.10.19 13:46
Data:
11 oct 2019, 21:55
Subiectul întrebării:
Formulare pentru achizitie lucrari
Întrebare:
Bună ziua, Solicităm o clarificare cu privire la documentația de atribuire. Majoritatea documentelor din anunțul de participare se referă la achiziția de lucrări. Prin urmare rog să clarificați urmatoarele: - Cum sa intocmim devizele locale aferente ofertei (modelele de Formulare 3,5,7); - Pentru care lucrări trebuie de elaborat graficul în contextul în care autoritatea contractantă procură servicii de proiectare, iar perioada de executare a serviciilor este de 5 ani? - pct. 18 - Se solicita certificat de atestare tehnico-profesională a dirigintelui de șantier. În contextul procurării serviciilor de proiectare nu este relevant, - pct. 22 - Care este forma de prezentare a traducerilor documentației în limba engleză? Multumesc anticipat.
Răspuns (14 oct 2019, 13:24):
Bună ziua.Obiectul achiziției se referă la servicii de proiectare 71300000-1 (servicii de inginerie) . Referitor la pct.18 din anunțul de participare ,,Certificat de atestare tehnico-profesională a dirigintelui de șantier” este scris că nu e obligatoriu. Ceea ce privește despre pct.22 forma este ,,textual normativă” cu respectarea standartelor de referință la traducerea documentației tehnice și devizele de proiect.Conform, Legii nr.131 din 03.07.2015 , art.17 , autoritatea contractantă va aplica criterii proporţionale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare numai la: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; [Art.17 lit.a) modificată prin LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18] b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediu. Totodată, art.21 alin.2 a legei menționate mai sus , stipulează și alte condiții care sunt eligile de al cere autoritatea contractantă față de operatorii economici "În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de servicii, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea serviciilor ce urmează să fie prestate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: [Art.21 al.(2) modificat prin LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18] a) lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Prestările de servicii se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea prestărilor de servicii se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic; b) declaraţia referitoare la echipamentele tehnice şi la măsurile aplicate în vederea asigurării calităţii, precum şi, dacă este cazul, la resursele de studiu şi cercetare; c) informaţii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obţinut de către ofertant/candidat, în special pentru asigurarea controlului calităţii; d) informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7); [Art.21 al.(2), lit.d) modificată prin LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18] e) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani; f) dacă este cazul, informaţii privind măsurile de protecţie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica în timpul îndeplinirii contractului; g) informaţii referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care va dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului; h) informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze.Astfel, cerințele menționate în pct.15 a anunțului de participare sunt enunțate în dependență de detrimentul Legii nr.131 din 03.07.2015 .
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.