1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2019 14:50
până la 07.10.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2019 12:00
până la 21.10.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 090 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2019, 14:50 - 7 oct 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2019, 12:00 - 21 oct 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
27 sept 2019, 14:50
Valoarea estimată (fără TVA)
1 090 000 MDL
Achizitii.md ID
21012636
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
1 nov 2019 02:00 - 3 aug 2020 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de proiectare pentru actualizarea proiectului reparația drumului R26 Bender – Căuşeni – Cimişlia, km 23,70-46,55 CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE R26 actualizare
Documentele la ofertă
DUAE
27.09.19 14:50
Documente licitatie proiectare R26 km 23.7-46.55
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
27.09.19 14:50
Anunt de participare proiectare R26 km 23.7-46.55
tenderNotice
Anunț
27.09.19 14:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universcons

Preţul ofertei: 791 475 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta se respinge din motiv că nu este semnată ectronic conform cerințelor documentelor de licitație
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 1 087 080 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.”Administrația de Stat a Drumurilor” Nr. ocds-b3wdp1-MD-1569584413705-EV-1569585022191 din 01.11.2019 ce țin de evaluarea rezultatelor licitației publice Nr. ocds-b3wdp1-MD-1569584413705-EV-1569585022191 din 21.10.2019 în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare pentru actualizarea proiectului reparația drumului R26 Bender – Căuşeni – Cimişlia, km 23,70-46,55 vă comunicăm următoarele: Conform ofertelor depuse la procedura de achiziție, grupul de lucru a solicitat clarificări de la operatorul economic S.R.L.”Universcons” referitor la formarea prețului ofertei din considerente că oferta este anormal de scăzută, mai puțin de 85%, din valoarea lucrărilor calculată de autoritatea contractantă în modul stabilit. Ca răspuns la solicitare, autoritatea contractantă a primit un demers de clarificare în termenul stabilit. În urma evaluării ofertei operatorului economic S.R.L.”Universcons” grupul de lucru a constatat că documentele prezentate nu sunt semnate electronic, contrar prevederilor cerințelor documentelor de licitație punct 30, din care considerente oferta dată se respinge ca fiind neconformă. Următorul operator economic care a prezentat cel mai mic preț este S.R.L”Universinj” cu oferta în valoare de 1 087 080 (un milion optzeci și șapte mii optzeci lei) fără TVA. În urma evaluării documentelor prezentate în ofertă s-a constatat că s-au prezentat toate actele solicitate prin documentele de licitație, DUAE și s-a constituit garanția pentru ofertă, respectiv întrunind toate cerințele de calificare. Ținînd cont că procedura de achiziție este repetată, grupul de lucru va adjudeca ca cîștigătoare oferta operatorului economic S.R.L”Universinj”, care a propus cel mai mic preț în valoare de 1 087 080 (un milion optzeci și șapte mii optzeci lei) fără TVA. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul cîștigător numai după împlinirea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Simbo-Proiect

Preţul ofertei: 1 141 978 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Astral-Proiect

Preţul ofertei: 1 199 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări