1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2019 14:13
până la 07.10.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2019 12:00
până la 18.10.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2019, 14:13 - 7 oct 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2019, 12:00 - 18 oct 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Masă birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2019, 16:52
Data ultimilor modificări
2 oct 2019, 17:01
Valoarea estimată (fără TVA)
10 000 MDL
Achizitii.md ID
21012535
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
1 nov 2019 02:00 - 10 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Masă birou. Dimensiuni: 1700x800x750 mm Material PAL laminat EGGER sau SWISS PAN 18mm, ABS 2mm Dulap cu 3 sertare 500x600x200 mm, cu mîner inox sau cromat, mecanism pe bile. Compartiment pentru calculator cu poliţă în partea de sus. Poliţă pentru calculator orizontal 400x850 3 Orificii pentru cablaj – partea interioară a compartimentului PC, poliţa PC şi faţa mesei. Culoare: Lemn maro închis, cafea. Livrare – şos. Hînceşti 84. CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
27.09.19 14:13
anunt de participare mobilier tm142.signed.pdf anunt de participare mobilier tm142.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
2.10.19 17:01
fda mobilier tm142.signed.pdf fda mobilier tm142.signed.pdf
Documentele la ofertă
Fişa de date a achiziţiei
2.10.19 17:01
documentatia_standard_ld mobilier.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard LD
2.10.19 17:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DIGHIVA

Preţul ofertei: 6 666,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preţul cel mai scăzut.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ALDOR GROUP SRL

Preţul ofertei: 9 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

MAGDA SRL

Preţul ofertei: 9 333,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări