Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 14 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2019, 14:13 - 7 oct 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2019, 12:00 - 18 oct 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dulap metalic pentru documente
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2019, 16:52
Data ultimilor modificări
2 oct 2019, 17:01
Valoarea estimată (fără TVA)
14 000 MDL
Achizitii.md ID
21012535
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
1 nov 2019 02:00 - 10 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dulap metalic pentru documente. Dimensiuni: 1900 x 800 х 400 mm Dulap metalic cu 4 (patru) rafturi. Material: metal grosimea 0,6-1 mm. Uşile sunt dotate cu sistemă de blocare verticală cu lacăt ascuns. Livrare – Centrul de Instruire. Garanţie minim 12 luni; CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
27.09.19 14:13
anunt de participare mobilier tm142.signed.pdf anunt de participare mobilier tm142.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
2.10.19 17:01
fda mobilier tm142.signed.pdf fda mobilier tm142.signed.pdf
Documentele la ofertă
Fişa de date a achiziţiei
2.10.19 17:01
documentatia_standard_ld mobilier.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard LD
2.10.19 17:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 27 115 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IPC ICAM

Preţul ofertei: 102 190 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări