Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
981 333 MDL
Perioada clarificărilor:
24 sept 2019, 16:18 - 16 oct 2019, 10:59
Perioada de depunere a ofertelor:
16 oct 2019, 10:59 - 19 oct 2019, 10:59
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Achizitionarea, reglarea si darea în expluatare a utilajului de ventilare si conditionare a aerului
Informația despre anulare
Motivul anulării
În baza Deciziei nr.03D-683-19 din 13.11.2019, Agenția Națională pentru Soluționare a Contestațiilor ,decide admiterea contestației înregistrată cu nr.02/812/19 din 22.10.2019, depusă de către Dina Cociug SRL, pe marginea rezultatelor desfășurării procedurii de achiziție publică nr.MD-1569330846142 din 19.10.2019, privind achiziționarea cu instalarea și darea în expluatare a echipamentului de răcire , ventilare și condiționare a aerului, inițiată de către Judecătoria Ungheni.
Data anulării
14 nov 2019, 9:06
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Nationala,10/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Barbaneagra Catalina
Telefonul de contact
023628267
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2019, 16:18
Data ultimilor modificări
14 nov 2019, 9:06
Achizitii.md ID
21012476
MTender ID
CPV
42500000-1 - Echipamente de răcire şi de ventilare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
24 sept 2019, 16:53
Subiectul întrebării:
proiect
Întrebare:
Atasati Va rugam proiectul de executie sa putem face corect oferta, deoarece in caietul de sarcini nu este indicata cantitatea canalelor de ventilare, traseul frigorific, grile de ventilare s.a.
Răspuns (24 sept 2019, 16:57):
Recepționat.
La moment unii membri ai grupului de lucru nu sunt disponibili.
Vom atașa toate actele căt de repede posibil.
Mulțumim anticipat.
Data:
27 sept 2019, 13:28
Subiectul întrebării:
duae
Întrebare:
duae puteti sa-l atasati in word, pentru ca in pdf nu il putem completa
Răspuns (30 sept 2019, 07:54):
Recepționat!
Data:
1 oct 2019, 15:29
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Buna ziua. Vizualizati, va rog, schita de proiect (schema de executie), deoarece documentul "caietul sarcini (suplimentar)" nu contine aceste date. Schema de executie necesara pentru o apriciere concreta a volumului de lucrari.
Spre exeplu 10 m de traseu frigorific poate fi trasat:
1. liber,
2. in jgheab
3.adincit in perete.
Merci anticipat
Răspuns (1 oct 2019, 15:46):
Recepționat.
echipament de racire si ventilare
Data:
9 oct 2019, 15:19
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Va rugam sa atasati presiunea de lucru nominala in Pa. a blocurilor interne tip canal.
ex. 10...30 Pa, 50...100 Pa
Răspuns (10 oct 2019, 08:49):
Prin prezența vă informăm, că nu dispunem de proiect, dar avem numai schițe unde informația solicitată nu este indicat.
Data:
9 oct 2019, 16:34
Subiectul întrebării:
garantie oferta
Întrebare:
Buna ziua, spuneti va rog de ce este obligatoriu sa prezentam garantia pentru oferta anume la sediul Dvs. si care este termenul limita de prezentare a acestuia la sediul Dvs.
Răspuns (9 oct 2019, 17:00):
p.3.2 din Documentația standard
Garanţia pentru ofertă:
Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: Judecătoria Ungheni
Denumirea Băncii: MF-TR Chisinau - Bugetul de Stat
Codul fiscal: 1014601000104
Contul de decontare: MD41TRPCAA518410B01329AA
Contul trezorerial: : MD41TRPCAA518410B01329AA
Contul bancar: 226301
Trezoreria regională: MF-TR Chisinau - Bugetul de Stat
Sau din Anunțul de participare
Formularul garanţiei bancare F3.2,â
sau prin transfer la contul autorităţii contractante cu aplicarea semnăturii electronice de către operatorul economic (originalul garanției pentru ofertă va fi prezentat la sediul autorității contractate mun. Ungheni str. Națională 10/1
sau prin transfer la contul autorităţii contractante cu aplicarea semnăturii electronice de către operatorul economic,sau originalul garanției pentru ofertă va fi prezentat la sediul autorității contractate mun. Ungheni str. Națională 10/1. Împreuna cu oferta și documentele solicitate.
se permite
echipament de racire si ventilare
Data:
13 oct 2019, 22:42
Subiectul întrebării:
Pachet de documente
Întrebare:
Specificatiile tehnnice cind trebuie prezentate, la depunerea ofertei sau la solicitarea dumneavoastra?
Răspuns (14 oct 2019, 10:59):
Bună ziua. Specificațiile tehnice se vor prezenta la depunerea ofertei.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK