1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2019 12:20
până la 04.10.2019 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.10.2019 13:00
până la 07.10.2019 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 982 200 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2019, 12:20 - 4 oct 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 oct 2019, 13:00 - 7 oct 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Periferice și piese de schimb pentru calculatoare de birou

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Croitor
Telefonul de contact
+37369378408
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2019, 15:12
Data ultimilor modificări
25 sept 2019, 12:38
Achizitii.md ID
21012465
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare
Specificaţie tehnică
anunț de participare
25.09.19 12:20
LOT 4–Monitoare, televizoare
Data:
25 sept 2019, 12:38
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua ! Caietul de sarcini prezentat si pozitiile in sistem nu coincid. Va rugam sa modificati caietul de sarcini.
Răspuns (25 sept 2019, 17:05):
Buna ziua, A existat o eroare tehnică în sistem ceea ce a adus la situația creată. S-a remediat această eroare și s-a actualizat informația privind loturile în corespundere cu informația prezentată în anunțul de participare, iar pe această cale ne cerem scuze pentru incovenientul creat. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.