1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2019 14:53
până la 26.09.2019 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.09.2019 16:00
până la 04.10.2019 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 40 250 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2019, 14:53 - 26 sept 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 sept 2019, 16:00 - 4 oct 2019, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Furnizorul va livra bunurile, la adresa: mun. Chişinău, str. Petricani 27
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bulmag Andrei
Telefonul de contact
067748246
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2019, 14:53
Data ultimilor modificări
24 sept 2019, 14:53
Achizitii.md ID
21012459
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Hârtie de birou A4
Buget: 40250.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
specificatia.xlsx
Specificaţie tehnică
24.09.19 14:53
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.