Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21012432
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
48 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 sept 2019, 10:04 - 11 oct 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 oct 2019, 14:00 - 17 oct 2019, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Serviciilor de dezvoltare a sistemului informatic „Registrul identificărilor mijloacelor de transport” (conform anexei)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2019, 10:04
Data ultimilor modificări
17 oct 2019, 14:00
Achizitii.md ID
21012432
MTender ID
CPV
72212310-5 - Servicii de dezvoltare de software pentru creare de documente
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de dezvoltare a sistemului informatic „Registrul identificărilor mijloacelor de transport”
Buget: 48000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Servicii de dezvoltare a sistemului informatic „Registrul identificărilor mijloacelor de transport”
Data:
24 sept 2019, 10:24
Subiectul întrebării:
anexa nr.1
Întrebare:
caietul de sarcini ?
Răspuns (24 sept 2019, 11:38):
Buna ziua!
Informaţie adiţională menţionată în anunţul de participare:
Cerințele față de serviciile de dezvoltare aprobate (Anexa nr. 1) se prezintă la solicitarea operatorului economic, la sediul Agenţiei Servicii Publice, în baza cererii persoanei împuternicite cu prezentarea actului de identitate şi, după caz, a extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice pentru administrator sau a procurii speciale pentru mandatar. În cerere, trebuie să fie indicat: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, menţiunea privind împuternicirile persoanei semnatare.
Data:
24 sept 2019, 10:31
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa atasat caietul de sarcini.
Daca este vorba de un sistem deja existet, va rugam sa specificati care sunt tehnologiile utilizate pentru dezvoltarea sistemului informational.
Răspuns (24 sept 2019, 11:38):
Buna ziua! Informaţie adiţională menţionată în anunţul de participare: Cerințele față de serviciile de dezvoltare aprobate (Anexa nr. 1) se prezintă la solicitarea operatorului economic, la sediul Agenţiei Servicii Publice, în baza cererii persoanei împuternicite cu prezentarea actului de identitate şi, după caz, a extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice pentru administrator sau a procurii speciale pentru mandatar. În cerere, trebuie să fie indicat: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, menţiunea privind împuternicirile persoanei semnatare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK