1
Perioada de actualizare
de la 17.09.2019 12:11
până la 27.09.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.09.2019 10:00
până la 09.10.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 46 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 sept 2019, 12:11 - 27 sept 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 sept 2019, 10:00 - 9 oct 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

5.Ventilator "Monal T75, Air Liquid"
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
17 sept 2019, 11:35
Data ultimilor modificări
18 sept 2019, 9:34
Valoarea estimată (fără TVA)
46 000 MDL
Achizitii.md ID
21012234
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
11 oct 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
5.2.Sursă de alimentare internă compusă din două plăci electronice - TMA1803A01 + FP100-TMA144 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
5.1.Service kit anual - Service kit KY732558 anual ce include garnituri , filtre hepa, filtru O2 compatibil cu Ventilatorul Monnal T75 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
4.doc standart.docx
Criterii de eligibilitate
17.09.19 12:11
5.duae.doc
Documentele la ofertă
17.09.19 12:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 68 005 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări