Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21012218
1
Perioada de actualizare
de la 17.09.2019 10:36
până la 28.09.2019 15:07
până la 28.09.2019 15:07
2
Propunerea ofertelor
de la 28.09.2019 15:07
până la 09.10.2019 16:07
până la 09.10.2019 16:07
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
627 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 sept 2019, 10:36 - 28 sept 2019, 15:07
Perioada de depunere a ofertelor:
28 sept 2019, 15:07 - 9 oct 2019, 16:07
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de proiectare pentru ”Modernizarea str. Nufărul Alb, str. Griviței și str. Dunării din mun. Cahul cu lungimea de 3,2 km, precum și intersecțiilor de tip giratoriu (str. Griviței cu str. Dunării) și podului de pe str. Griviței – str. Nufărul Alb
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 sept 2019, 10:36
Data ultimilor modificări
26 sept 2019, 15:07
Achizitii.md ID
21012218
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
01 -2 studiu de fezabilitate str.grivitei str. dunării final constant.pdf
01 -2 studiu de fezabilitate str.grivitei str. dunării final constant.pdf
Documentele la ofertă
studiul de fezabilitate
17.09.19 10:36
raport de expertiză pod str. grivitei or. cahul.pdf
raport de expertiză pod str. grivitei or. cahul.pdf
Documentele la ofertă
raport de expertiza
17.09.19 16:55
duae (2).doc
Istoricul documentului
-
duae (2).doc
ID: 0759df42-93d7-4eaa-acd7-425265df5e4f
Documentele la ofertă
-
duae (1).doc
ID: 0759df42-93d7-4eaa-acd7-425265df5e4f
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
DUAE
26.09.19 15:07
documentatia_standard_cop.semnat.pdf
documentatia_standard_cop.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
documentatia_standard_cop.semnat.pdf
documentatia_standard_cop.semnat.pdf
ID: 759c8774-6a4c-48c7-bf7f-bc95e961679f
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_cop (2).semnat.pdf
documentatia_standard_cop (2).semnat.pdf
ID: 759c8774-6a4c-48c7-bf7f-bc95e961679f
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
documentația standard
26.09.19 15:07
anunt_de_participare.semnat (1).pdf
anunt_de_participare.semnat (1).pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare.semnat (1).pdf
anunt_de_participare.semnat (1).pdf
ID: 93a4b14f-a175-4aa0-a8a6-35227bc990c3
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare (10).semnat.pdf
anunt_de_participare (10).semnat.pdf
ID: 93a4b14f-a175-4aa0-a8a6-35227bc990c3
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
anunt
26.09.19 15:07
caiet de sarcini.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.pdf
ID: a908d529-648f-417f-b85f-4c9d8f622dbb
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini strazi si pod (1).semnat.pdf
caiet de sarcini strazi si pod (1).semnat.pdf
ID: a908d529-648f-417f-b85f-4c9d8f622dbb
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
26.09.19 15:07
Data:
17 sept 2019, 12:36
Subiectul întrebării:
Studiul de fezabilitate și raportul de expertiză tehnică
Întrebare:
Prin prezenta, se constată că studiul de fezabilitate alăturat nu este publicat în volum integral, și anume lipsesc documentele enumerate în cuprins - „Anexe. B. Piese Desenate” (vezi pag. 6 din SF), potrivit căruia, documentele respective urmau să fie amplasate la pag. 89-111 din SF. Totodată vă reamintim să atașați inclusiv raportul de expertiză tehnică.
Răspuns (17 sept 2019, 16:56):
a fost atasat raportul de expertiză
Data:
17 sept 2019, 12:37
Subiectul întrebării:
Cheltuieli pentru verificarea și expertizarea DPD
Întrebare:
De către cine vor fi suportate cheltuielile pentru verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz?
Răspuns (17 sept 2019, 14:19):
Cheltuielile privind verificarea documentației de proiect și a devizelor, vor fi suportate de către autoritatea contractantă
Data:
17 sept 2019, 15:00
Subiectul întrebării:
Verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz
Întrebare:
Conform pct. 11 alin. (3) din anunțul de participare - „Termenul limită pentru transmiterea proiectului verificat (de către o instituție de stat – condiție impusă de către finanțator) către Beneficiar constituie 15.01.2020”, în acest sens vă aducem la cunoștință că singura instituție de stat abilitată în domeniu este Î.S. „Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor” (în continuare – SSVEPC). De facto, la SSVEPC termenul necesar pentru verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz, este de 30-45 zile, astfel remarcăm faptul că în termenul prevăzut de pct. 11 alin. (2) din anunțul de participare - „2 săptămîni – pentru verificarea proiectului”, nicidecum nu e posibil de încadrat. În contextul dat, Vă solicităm să prelungiți corespunzător termenul.
Răspuns (17 sept 2019, 15:27):
Termenul limită pentru prezentarea proiectelor verificate este 15.01.2020. Serviciile de proiectare urmează a fi finanțate din fonduri ale Uniunii Europene. În situația cînd sunt încălcate termenele, conform acordului de finanțare, Primăria municipiului Cahul riscă să rateze finanțarea și nu va putea achita serviciile proiectantului.
Condițiile stabilite pentru licitație în anunțul de participare sunt valabile pentru toate persoanele interesate, iar ofertanții, la întocmirea ofertelor trebuie să țină cont de toate aceste aspecte.
Data:
17 sept 2019, 16:31
Subiectul întrebării:
Verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz (continuare)
Întrebare:
Verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz obligatoriu de executat la SSVEPC? Pe piață mai există entități care prestează astfel de servicii, însă acestea sunt private.
Răspuns (17 sept 2019, 16:43):
Aceasta este cerinta finantatorului
Data:
18 sept 2019, 13:47
Subiectul întrebării:
Studiul de fezabilitate (continuare)
Întrebare:
[REITERARE] Prin prezenta, se constată că studiul de fezabilitate alăturat nu este publicat în volum integral, și anume lipsesc documentele enumerate în cuprins - „Anexe. B. Piese Desenate” (vezi pag. 6 din SF), potrivit căruia, documentele respective urmau să fie amplasate la pag. 89-111 din SF. În acest sens, Vă solicităm repetat să le atașați în format electronic la procedura de achiziție publică din speță.
Răspuns (18 sept 2019, 15:27):
Autoritatea contractantă tine cont de solicitările DVS și urmează să completeze documentația de atribuire cu documentele lipsă
Data:
19 sept 2019, 08:23
Subiectul întrebării:
Date inițiale necesare pentru elaborarea proiectului de execuție
Întrebare:
La momentul semnării contractului, autoritatea contractantă va fi în măsură de a pune la dispoziție operatorului economic declarat câștigător toate avizele (inclusiv condițiile tehnice) emise de către furnizori pentru strămutarea rețelelor tehnico-edilitare existente, care se află pe teritoriul obiectului supus proiectării.
Răspuns (24 sept 2019, 09:20):
da
Data:
21 sept 2019, 18:23
Subiectul întrebării:
Denumirea obiectului achiziției
Întrebare:
Peste tot în documentația de atribuire e indicată diferit denumirea obiectului achiziției, astfel întru evitarea unor erori de ordin tehnic, solicităm să ne comunicați în mod exhaustiv cea corectă spre utilizare.
Răspuns (23 sept 2019, 15:27):
Servicii de proiectare pentru „Modernizarea str. Nufărul Alb, str.Griviței și str. Dunării din mun. Cahul cu lungimea de 3,2 km, al intersecției de tip giratoriu (str. Griviței cu str. Dunării) și podului de pe str. Griviței - str. Nufărul Alb”.
Data:
23 sept 2019, 13:07
Subiectul întrebării:
Criterii de selecție
Întrebare:
În loc de prezentare de „copii ale diplomelor și ordinul de numire în funcție”, cerință prevăzută în pct. 15 subpct. 6 din anunțul de participare, se acceptă „copii ale certificatelor de atestare tehnico-profesională”?
Răspuns (24 sept 2019, 09:23):
autoritatea contractantă va accepta toate actele doveditoare ce atestă cunoțtințele specialistului în domeniu
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".
Document semnat cu succes
OK