Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
125 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 sept 2019, 8:31 - 20 sept 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
20 sept 2019, 10:00 - 25 sept 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de instalare a sistemei de alarmă împotriva incendiilor
Informația despre anulare
Motivul anulării
Lipsa proictului tehnic pentru instalarea sistemei de alarmă împotriva incendiilor
Data anulării
19 sept 2019, 14:04
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 sept 2019, 8:31
Data ultimilor modificări
19 sept 2019, 14:04
Achizitii.md ID
21012199
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparare a sistemei de alarmă împotriva incendiilor
Buget: 125000.0 MDL
Anulată
Lucrări de reparare a sistemei de alarmă împotriva incendiilor
Data:
17 sept 2019, 11:31
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Ati putea va rog stipula care documetne sunt la evaluarea ofertei si care sunt la semnarea contractului , La fel Avizul Agentiei pentru Supravegherea tehnica se elibereaza dupa instalare . Este proectarea acestui sistem ? vizat de catre vizaor sau al fel de catre Avizul Agentiei pentru Supravegherea tehnica? caci conform normelor EN -54 fara proect nu se permite de inceput lucrarile . daca este asa proect adaugatil va rog . Ati putea va rog sa elaborati un caiet de sarcini clar si nu copiat din Win SMeta caci nu este clar chite Sirene aveti nevoie 2 sau 4 ? si la fel de ce echiapmetn aveti nevoie din punctul 2. UTILAJ sau din Lucarri de montare, Adaugati va rog si documentatia standart pentru a indeplini formualrele conform cerintelor . Garantia pentru oferta 2% este din suam cu tva fara TVA ?
Răspuns (18 sept 2019, 11:59):
Procedura va fi anulata pentru a înlătura problemele depistate și ulterior republicată repetat.
Lucrări de reparare a sistemei de alarmă împotriva incendiilor
Data:
17 sept 2019, 14:12
Subiectul întrebării:
Denumire de produse
Întrebare:
Conform Regulamentului privind licitaţiile nu se permite de cerut in caietul de sarcini produse cu denumire clara pentru a nu favoriza un singur producator .Schimbati va rog caietul de sarcini
Răspuns (18 sept 2019, 11:59):
Procedura va fi anulata pentru a înlătura problemele depistate și ulterior republicată repetat.
Lucrări de reparare a sistemei de alarmă împotriva incendiilor
Data:
17 sept 2019, 14:16
Subiectul întrebării:
Normative EN 54
Întrebare:
Conform noilor normative publicate conform Monitorului Oficial Nr. 256-259 din 16.08.2019
PARTEA III.
1390. Ordin cu privire la aprobarea documentului normativ NCM E.03.03:2018 „Siguranța la incendii. Instalații de semnalizare și avertizare la incendiu” (nr. 200, 7 august 2019). Sunt foarte multe schimbari in care conform caietului D-stra de sarcini terbuie de schimbat radical .
Răspuns (18 sept 2019, 11:59):
Procedura va fi anulata pentru a înlătura problemele depistate și ulterior republicată repetat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK