Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 125 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 sept 2019, 8:31 - 20 sept 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2019, 10:00 - 25 sept 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Svitic
Telefonul de contact
068601076
Datele achizitiei
Data publicării
17 sept 2019, 8:24
Data ultimilor modificări
19 sept 2019, 14:04
Valoarea estimată (fără TVA)
125 000 MDL
Achizitii.md ID
21012199
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
27 sept 2019 09:28 - 30 dec 2019 09:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparare a sistemei de alarmă împotriva incendiilor CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
17.09.19 08:31
documentele obligatorii.pdf documentele obligatorii.pdf
Documentele la ofertă
17.09.19 09:02
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparare a sistemei de alarmă împotriva incendiilor
Data:
17 sept 2019, 11:31
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Ati putea va rog stipula care documetne sunt la evaluarea ofertei si care sunt la semnarea contractului , La fel Avizul Agentiei pentru Supravegherea tehnica se elibereaza dupa instalare . Este proectarea acestui sistem ? vizat de catre vizaor sau al fel de catre Avizul Agentiei pentru Supravegherea tehnica? caci conform normelor EN -54 fara proect nu se permite de inceput lucrarile . daca este asa proect adaugatil va rog . Ati putea va rog sa elaborati un caiet de sarcini clar si nu copiat din Win SMeta caci nu este clar chite Sirene aveti nevoie 2 sau 4 ? si la fel de ce echiapmetn aveti nevoie din punctul 2. UTILAJ sau din Lucarri de montare, Adaugati va rog si documentatia standart pentru a indeplini formualrele conform cerintelor . Garantia pentru oferta 2% este din suam cu tva fara TVA ?
Răspuns (18 sept 2019, 11:59):
Procedura va fi anulata pentru a înlătura problemele depistate și ulterior republicată repetat.
Lucrări de reparare a sistemei de alarmă împotriva incendiilor
Data:
17 sept 2019, 14:12
Subiectul întrebării:
Denumire de produse
Întrebare:
Conform Regulamentului privind licitaţiile nu se permite de cerut in caietul de sarcini produse cu denumire clara pentru a nu favoriza un singur producator .Schimbati va rog caietul de sarcini
Răspuns (18 sept 2019, 11:59):
Procedura va fi anulata pentru a înlătura problemele depistate și ulterior republicată repetat.
Lucrări de reparare a sistemei de alarmă împotriva incendiilor
Data:
17 sept 2019, 14:16
Subiectul întrebării:
Normative EN 54
Întrebare:
Conform noilor normative publicate conform Monitorului Oficial Nr. 256-259 din 16.08.2019 PARTEA III. 1390. Ordin cu privire la aprobarea documentului normativ NCM E.03.03:2018 „Siguranța la incendii. Instalații de semnalizare și avertizare la incendiu” (nr. 200, 7 august 2019). Sunt foarte multe schimbari in care conform caietului D-stra de sarcini terbuie de schimbat radical .
Răspuns (18 sept 2019, 11:59):
Procedura va fi anulata pentru a înlătura problemele depistate și ulterior republicată repetat.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări