+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 11.09.2019 16:09
până la 16.09.2019 09:00
au rămas 7 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2019 09:00
până la 24.09.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 082 350 MDL
Perioada clarificărilor: 11 sept 2019, 16:09 - 16 sept 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2019, 9:00 - 24 sept 2019, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Achiziționarea lucrărilor de reparatie a Catedrei de Reabilitare medicală,medicină fizică și terapie manuală din incinta Spitalului Clinic Feroviar Central, niv.2 din str. Gheorghe Cașu, mun. Chișinău, a USMF ”Nicolae Testemițanu”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
IP Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie ”Nicolae Testemițanu”
Codul fiscal/IDNO
1007600000794
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
11 sept 2019, 16:09
Data ultimilor modificări
15 sept 2019, 8:08
Achizitii.md ID
21012078
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
11.09.19 16:09
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
11.09.19 16:09
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
11.09.19 16:09
documentaţia standard.docx
Documentele la ofertă
11.09.19 16:09
Data:
15 sept 2019, 08:08
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
1.In pozitia 102 este prevazut cablu 4x5,0mm AT-N05VV-U RE RING NYM – J, dar in realitate cablu cu 4 fire cu sectiunea de 5.0 mm2 - nu exista. 2.In pozitia 108 este scris: “Montarea rama pentru priza sau intrerupatoare 3,4,5 ( Legrand, Viko, Scheider, ABB) sau analogic” – Totusi de care rama va fi montata – indicati cantitatea pentru 3 prize, pentru 4 prize sau pentru 5 prize? 3.In pozitia 127 este scris: “Teava din polietilena, pe suportul pardoselii, diametru 16 mm, Tub Gofrat cu diam.20mm” – Totusi de ce diametru va fi de 16mm sau de 20 mm? Si ce fa vi montat teava de polietilena sau tub gofrat?
Data:
15 sept 2019, 08:56
Subiectul întrebării:
CAPITOLUL II. FIȘA DE DATE A ACHIZIȚIEI (FDA)
Întrebare:
de ce este indicat diferit "Garanția pentru ofertă": 3. Criterii și cerințe de calificare poz.4. Garanția pentru ofertă - 1 % din valoarea ofertei, prezentată sub formă de transfer la contul bancar al Autorității contractante ordin de plată, copie, autentificat prin semnătura și ștampila Participantului; Obligatoriu, 4. Pregătirea ofertelor poz.4.3. Garanţia pentru ofertă va fi în valoare de: 2 % din valoarea ofertei fără TVA. Care e valoarea corecta?
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".