+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 sept 2019, 15:15 - 21 sept 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 sept 2019, 0:00 - 24 sept 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

UTILAJ FRIGORIFIC ( CAMERE FRIGORIFICE SI CAMERA CONGELATOR)
Informația despre anulare
Motivul anulării
gresiti termenii de evaluare a ofertelor
Data anulării
19 sept 2019, 10:25
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Centrul de plasament temporar pentru copii cu dizabilităţi or.Hînceşti
Codul fiscal/IDNO
1007601000609
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Alexandru Marinescu 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elizaveta Iacub
Telefonul de contact
0269-2-23-62
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
11 sept 2019, 15:15
Data ultimilor modificări
19 sept 2019, 10:25
Achizitii.md ID
21012048
CPV
42500000-1 - Echipamente de răcire şi de ventilare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".