1
Perioada de actualizare
de la 09.09.2019 12:39
până la 14.09.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.09.2019 08:00
până la 23.09.2019 08:00
3
Licitaţie
24.09.2019 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 87 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 sept 2019, 12:39 - 14 sept 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 sept 2019, 8:00 - 23 sept 2019, 8:00
Începutul licitației: 24 sept 2019, 15:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1.1. Schimbarea fibrei de lumină;
1.2. Schimbarea capului distal;
1.3. Schimbarea parții de angulație;
1.4. Schimbarea canalului de biopsie;
1.5. Setarea etanșietății;
Piesele necesare pentru înlăturarea defectelor fac parte din oferta operatorului economic.Termen de garanție a lucrărilor efectuate: minim 6 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2019, 11:47
Data ultimilor modificări
9 sept 2019, 12:39
Valoarea estimată (fără TVA)
87 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
348 MDL
Achizitii.md ID
21011981
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
30 sept 2019 03:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
5. Fibro bronhoscop “Karl Storz, 11009BC1, s/n: 2216280” CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Denolga Medical

Preţul ofertei: 86 745,75 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor tehnice solicitate în anunțul de participare și documentația standard.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări