1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2019 17:05
până la 25.09.2019 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.09.2019 16:00
până la 04.10.2019 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 606 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 sept 2019, 17:05 - 25 sept 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 sept 2019, 16:00 - 4 oct 2019, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achizitionarea serviciilor de organizare a unui eveniment B2B matchmaking (conexiune între importatorii și distribuitorii din Olanda) cu 10 producători de vin din Moldova. Eveniment va fi organizat și desfășurat în Amsterdam, Olanda.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
5 sept 2019, 16:34
Data ultimilor modificări
12 sept 2019, 17:05
Valoarea estimată (fără TVA)
606 000 MDL
Achizitii.md ID
21011911
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Durata contractului
7 oct 2019 17:03 - 27 dec 2019 17:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare și logistică a unui eveniment B2B matchmaking, în Amsterdam, Olanda. CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de intentie.pdf anunt de intentie.pdf
Documentele la ofertă
12.09.19 17:05
Documentele lotului
anunt de intentie.pdf
12.09.19 17:05
specificatia tehnica f 4.1.docx
Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică
12.09.19 17:05
formularul ofertei f 3.1.docx
Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică
12.09.19 17:05
duae.doc
Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică
12.09.19 17:05
rechizite bancare bank detalies.docx
Rechizite bancare
12.09.19 17:05
specificatia de pret f4.2.docx
Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică
12.09.19 17:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Tatra-Bis SRL

Preţul ofertei: 352 364,77 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Export Partners

Preţul ofertei: 605 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Întrunirea cerințelor tehnice și de preț prevăzute în documentația de atribuire, solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări