+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 11.09.2019 14:52
până la 20.09.2019 15:02
2
Propunerea ofertelor
de la 20.09.2019 15:02
până la 23.09.2019 15:02
3
Licitaţie
de la 24.09.2019 09:00
până la 24.09.2019 15:01
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 416 665 MDL
Perioada clarificărilor: 11 sept 2019, 14:52 - 20 sept 2019, 15:02
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2019, 15:02 - 23 sept 2019, 15:02

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament de laborator,optice și de precizie la chimie,biologie,fizică
Informaţia despre solicitant
Denumirea
L.T Lucian Blaga
Codul fiscal/IDNO
1012620010531
Adresa
MD-6321, MOLDOVA, Leova, or.Iargara, str.Școlii nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cravcenco Dorina
Telefonul de contact
067488629
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
11 sept 2019, 14:52
Data ultimilor modificări
18 sept 2019, 15:02
Achizitii.md ID
21011818
CPV
38600000-1 - Instrumente optice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Naturalizări
Buget: 13600.0 MDL
Activ
Modulul de sticlărie
Buget: 4231.67 MDL
Activ
Modele
Buget: 1453.33 MDL
Activ
Modele,colecții
Buget: 6592.5 MDL
Activ
Truse pentru elevi
Buget: 7720.0 MDL
Activ
Ustensile de laborator
Buget: 15750.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
11.09.19 14:52
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
documentația standart
18.09.19 15:02
anunt forma noua.pdf anunt forma noua.pdf
tenderNotice
antun de participare
18.09.19 15:02
Data:
12 sept 2019, 11:44
Subiectul întrebării:
Formuare
Întrebare:
Buna ziua. Dvs folositi documentatia standard de tip vechi, ce nu mai este in vigoare. Formulare 3.3, 3.4, 3.5,3.6 nu mai exista in procedurile actuale de achizitii publice. Solicitam sa revizuiti documentele de calificare. Va multumim.
Răspuns (13 sept 2019, 09:49):
am revizuit,si vom redacta documentația standart
Data:
12 sept 2019, 12:36
Subiectul întrebării:
Senzori fizica
Întrebare:
Pentru senzorul de miscare la fizica intervalul de masurare 0,200÷ 3,000 m are o utilitate limitata. Pentru experimente este cu mult mai util de redus distanta minima pana la 0,05 m, iar pentru cea maxima 2,0 m este mai mult decat suficient.
Răspuns (13 sept 2019, 11:50):
Specificația tehnică pentru senzorul de mișcare la fizică rămîn la opțiunea cadrului didactic
Data:
13 sept 2019, 11:00
Subiectul întrebării:
Desfasurarea procedurii de achizitii
Întrebare:
Stimati Domni/Doamne, va informam asupra faptului ca, in prezent, desfasurarea procedurile de achizitie publica ( COP si LP) sunt realizate prin intermediul platformelor electronice integral. Adica, toate etapele: initierea procedurii, depunerea clarificarilor, depunerea ofertelor, licitatia electronica (auction), deschiderea ofertelor si vizualizarea de catre Dvs a documentelor fiecarui ofertant, pentru fiecare Lot in parte este realizata prin intermediul platformelor (e-licitatie.md sau achizitii.md). Solicitarile din pct. 22 al anuntului de participare, contravin legislatiei. Licitatiile publice si COP, dupa modificarile din octombrie 2018 a Legii achizitiilor publice 131/2015, nu se mai fac pe suport de hirtie. Toate documentele ofertei sunt incarcate si transmise in platforma in format electronic (de regula pdf) fiind semnate cu semnatura electronica (fara a fi semnate de mina si stampilate). Astfel, solicitam respectuos sa va documentati cu privire la modul de desfasurare a procedurilor de achizitii publice si sa ajustati cerintele din anuntul de participare si documentatia standard la legislatia actuala in domeniul achizitiilor publice. http://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=113104&lang=ro#
Răspuns (13 sept 2019, 11:24):
vizualizarea documentelor fiecarui ofertant, pentru fiecare Lot in parte este realizata prin intermediul platformei e-licitatie.md
Data:
13 sept 2019, 11:58
Subiectul întrebării:
Specificatii senzori
Întrebare:
Specificatiile pentru senzori sunt preluate aproape in regim copy-paste de la un singur producator - Neulog. Dupa cum se stie acesata contravine legislatiei in domeniul procurarilor publice.
Răspuns (13 sept 2019, 12:02):
Cadrul didactic insistă anume la astă specificație
Data:
13 sept 2019, 13:28
Subiectul întrebării:
Desfasurarea procedurii de achizitii
Întrebare:
Dvs. ati incarcat Documentatia standard, dar nu ati incarcat Anuntul de participare modificat. Va atragem atentia asupra faptului ca intre aceste doua documente sunt divergente esentiale cu privire la cerintele si modul de desfasurare a procedurii de achizitie. Solicitam respectuos sa Actualizati Anuntul de participare si sa il incarcati din nou.
Răspuns (15 sept 2019, 14:46):
vom actualiza anunțul de participare
Data:
13 sept 2019, 15:26
Subiectul întrebării:
Specificatii senzori
Întrebare:
Dvs afirmati ca cadrul didactic insista asupra specificatiilor producatorului Neulog. Dorim sa va atragem atentia asupra faptului ca legea este obligatorie pentru toti, inclusiv pentru cadrele didactice.
Răspuns (17 sept 2019, 09:28):
Cadrul didactic insistă asupra specificației tehnice indicate in invitație de participare la Senzorul de mișcare dar nu a unui anumit producător.deoarece producătorii nui cunoaște.
Data:
17 sept 2019, 10:11
Subiectul întrebării:
Documentatia de atrbuire
Întrebare:
Va rugam sa inlaturati neconcordantele intre Anuntul de participare, Documentatia de atribuire si informatia afisata pe portalul MTender. De exemplu, termenul limita de depunere a ofertelor afisat pe MTender este 22.09.2019 ora 09.28, iar in p.4.2 din paragraful Depunerea si deschiderea ofertelor este indicata data de 19.09.2019 Ora 00-00. In paragraful 3. Pregatirea ofertelor nu este indicata perioada de valabilitate a ofertelor si valoarea garantiei pentru oferta.
Răspuns (17 sept 2019, 10:24):
vom înlătura
Data:
18 sept 2019, 10:18
Subiectul întrebării:
Formuare invechite
Întrebare:
Stimata Autoritate, In anuntul de participare dvs solicitati formulare de tip vechi. Solicitam sa revizuiti documentele de calificare. Va multumim. Totodata, indata ce modificati documentele de licitatie, trebuie sa modificati si termenul de depunere a ofertelor.
Răspuns (18 sept 2019, 11:37):
Vom revizui
Data:
18 sept 2019, 12:53
Subiectul întrebării:
Termenul de depunere a ofertelor
Întrebare:
La moment este afisat termenul limita de depunere a ofertelor 22 septembrie 2019, ora 11.55. Este o zi de odihna, va rugam mult sa extindeti acest termen pentru o zi lucratoare si pentru o ora rezonabila,
Răspuns (18 sept 2019, 15:05):
Data și ora este stabilită de platformă noi o indicăm aproximativ,depunerea ofertelor este la data de 23.09.2019 ora 15-02
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".