1
Perioada de actualizare
de la 03.09.2019 11:13
până la 12.09.2019 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.09.2019 13:00
până la 18.09.2019 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 450 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 sept 2019, 11:13 - 12 sept 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 sept 2019, 13:00 - 18 sept 2019, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Croitor
Telefonul de contact
+37369378408
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
9 sept 2019, 10:44
Valoarea estimată (fără TVA)
450 000 MDL
Achizitii.md ID
21011743
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, s.Puhăceni, r-n Anenii Noi
Durata contractului
19 sept 2019 03:00 - 31 oct 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală CPV: 45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
OP Puhaceni Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini lucrări de reparație capitală a oficiului poștal MD-6529 s. Puhăceni raionul Anenii Noi,
3.09.19 11:13
anunt de participare
Specificaţie tehnică
anunt de participare
3.09.19 11:16
anunt de participare
Specificaţie tehnică
anunt de participare
3.09.19 11:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 300 000,15 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este conforma.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

''Eurogrupstim'' SRL

Preţul ofertei: 349 912,71 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparație capitală a oficiului poștal MD-6529 s. Puhăceni raionul Anenii Noi,
Data:
9 sept 2019, 10:44
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, in caietul de sarcini poz. 30,31,32. Concretizati va rog parametrii: Ce fel de cazan este necesar de procurat si instalat? Contor de gaze doar montarea sau si procurarea ? Ce fel de ventilator ?
Răspuns (10 sept 2019, 18:49):
Referitor la concretizarea pozițiilor 30, 31, 32 a caietului de sarcini : „Lucrări de reparație capitală a oficiului poștal MD-6529 s. Puhăceni raionul Anenii Noi”, vă comunicăm următoarele: 1. Este necesară procurarea și instalarea unui cazan de 24 kW; 2. Procurarea și montarea contorului de evidență a gazelor naturale; 3. Montarea unui ventilator centrifugal sau axial cu debitul nu mai puțin de 30 m3/h.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări