1
Perioada de actualizare
de la 02.09.2019 15:06
până la 12.09.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.09.2019 14:00
până la 24.09.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 12 500 MDL
Perioada clarificărilor: 2 sept 2019, 15:06 - 12 sept 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 sept 2019, 14:00 - 24 sept 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Registru (Album) cu logou personalizat.
Dimensiuni copertă: 255mm x380mm;
Dimensiuni foi : 245mm x 370 mm;
Cantitate foi : 200
Inălțime cotor 35 mm;
Dimensiuni imagine relief: H150 x 150 mm.
Materiale:
Coperta: carton cu grosimea 2,00 mm; învelite cu bumvenil de culoare roșie; 4 colțare din metal culoare aurie; 2 bolturi de protecție la cotor; pe coperta din față logotipul imprimat în relief de culore aurie; interior copertă : bumvenil culoare roșie.
Foi din hîrtie cretată cu densitatea 120 gr/m², cusute și imprimate pe o parte cu text color. Detalii conform Schiței nr. 1. Logoul , culoarea copertei și a textului se va coordona cu beneficiarul.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2019, 14:58
Data ultimilor modificări
3 sept 2019, 9:54
Valoarea estimată (fără TVA)
12 500 MDL
Achizitii.md ID
21011734
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
7 oct 2019 15:05 - 30 dec 2019 15:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Registru (album) cu logou CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae licitatie.doc
Documentele la ofertă
2.09.19 15:06
schita.signed.pdf schita.signed.pdf
Documentele la ofertă
2.09.19 15:06
duae licitatie .signed.pdf duae licitatie .signed.pdf
Documentele la ofertă
2.09.19 15:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARTISORO

Preţul ofertei: 11 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări