1
Perioada de actualizare
de la 30.08.2019 08:51
până la 09.09.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.09.2019 09:00
până la 19.09.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 76 800 EUR
Perioada clarificărilor: 30 aug 2019, 8:51 - 9 sept 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 sept 2019, 9:00 - 19 sept 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dispozitiv staționar pentru citirea documentelor de călătorie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Belitei Nicu
Telefonul de contact
022259679
Datele achizitiei
Data publicării
30 aug 2019, 8:48
Data ultimilor modificări
30 aug 2019, 8:51
Valoarea estimată (fără TVA)
76 800 EUR
Achizitii.md ID
21011659
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
23 sept 2019 08:00 - 23 oct 2019 08:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dispozitiv staționar pentru citirea documentelor de călătorie CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae (rus).doc
Documentele la ofertă
30.08.19 08:51
anexa 1.docx
Specificaţie tehnică
30.08.19 08:51
стандартая документация.docx
Documentele la ofertă
30.08.19 08:51
duae.doc
Documentele la ofertă
30.08.19 08:51
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
30.08.19 08:51
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
30.08.19 08:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Regula Baltija

Preţul ofertei: 1 501 524 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări