1
Perioada de actualizare
de la 27.08.2019 18:43
până la 20.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.10.2019 10:00
până la 19.11.2019 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 8 901 365,67 MDL
Perioada clarificărilor: 27 aug 2019, 18:43 - 20 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 oct 2019, 10:00 - 19 nov 2019, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de finisare a construcţiilor
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Str.Puskin-51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nelea Dimitriu
Telefonul de contact
+37379705053
Datele achizitiei
Data publicării
27 aug 2019, 16:57
Data ultimilor modificări
13 oct 2019, 11:46
Achizitii.md ID
21011578
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
DUAE reparatii
Specificaţie tehnică
obligatoriu
27.08.19 18:43
Caiet de sarcini repar capit Gh.Casu (1) (2) repetat
Specificaţie tehnică
anulat
27.08.19 18:43
anunt_de_participare reparatie capitala repetat
tenderNotice
obligatoriu
27.08.19 18:43
Doc standart-AP-lucrari-reparatie -Casu-37 repetat
Documentele la ofertă
obligatoriu
27.08.19 18:43
caiet sarcini 1
Specificaţie tehnică
obligatoriu
17.09.19 23:04
Data:
28 aug 2019, 09:30
Subiectul întrebării:
Sursa de finantare
Întrebare:
Buna ziua , conform DA, Administratorul alocațiilor bugetare este Agenția pentru eficiență energetică , deci urmeaza ca in contract ca fie stipulat in ce mod vor fi achitate lucrarile de catre Beneficiar cu implicarea AEE?, cum va fi incheeat contractul? , care re vor fi partile semnatare?. Cum vor fi garantate achitările? Daca din cadrul AEE atunci in ce mod ?specificati va rog aceste aspecte ?
Răspuns (17 sept 2019, 22:59):
Taoate ceste aspecte sunt in documentele standard. Contractul se incheie intre IMSP SCMS MPS si AE cistigator.
Data:
11 sept 2019, 08:55
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini pozițiile 20 = 4,15m3, dar 21 =4,16m3 și 26 = 1,923t, dar 27 = 1,293t - este corect ???
Răspuns (17 sept 2019, 22:47):
S-a corectat
Data:
12 sept 2019, 08:57
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Va rugam sa va expuneti asupra cerintelor Agenției Naționale de Reglementare în Energetică, care sunt acestea, si ce legatura au cu executarea acestor lucrari, intrucit ANRE are cu totul alte atributii.
Răspuns (17 sept 2019, 22:48):
Conform caietului de sarcini
Data:
18 sept 2019, 14:16
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
In caietul de sarcini nu sunt indicate cerintele ANRE, care sunt acestea? Va rugam sa le specificati.
Răspuns (26 sept 2019, 08:07):
Insas caietul de sarcini este abrobat de ANRE, acestea si sunt cerintele
Data:
19 sept 2019, 23:28
Subiectul întrebării:
proiect
Întrebare:
Cunoastem ca toate obiectivele finantate de cate Agentia Eficienta Energetica necesita sa aiba elaborat Proiect tehnic de executie. Pentru acest obiect exista Proiect tehnic? Cum putem face cunostinta cu acesta
Răspuns (29 sept 2019, 22:35):
caietul de sarcini este abrobat de ANRE, toate lucrarile se va efectua conform caietului de sarcini.
Data:
1 oct 2019, 14:23
Subiectul întrebării:
proiect
Întrebare:
Proiectul de executie pentru efectuarea lucrarilor de acest gen este obligatoriu. La fel si autorizatia de construcţie, întrucît se va modifica constructiv fasada cladirii. Plasati pe platforma proiectul sau spuneti unde putem sal consultam???
Răspuns (8 oct 2019, 11:26):
Ce ține de autorizație de construcție,conform Legii 163 art 14 pentru lucrări sus menționate, cînd nu se schimbă structura de rezistență și aspectul hromatic A:C:nu se cere. Toate cerințele sunt descrise in caietul de sarcini, cine doreste poate să se adreseze la administrația instituției și să facă cunoștință cu documentele în original. Instituția nu limitează accesul la informație.
Data:
1 oct 2019, 18:09
Subiectul întrebării:
Documentatie tehnica
Întrebare:
Am solicitat de la ANRE proiectul și condițiile tehnice pentru acest obiect și ni s-a explicat că ANRE nu elaborează proiecte de eficiență energetică și nu cunoaște despre obiectul în cauză. Reieșind din cele expuse, solicităm repetat posibilitatea studierii proiectului tehnic.
Răspuns (4 oct 2019, 15:02):
Conform Documrntatiei standart administratorul alocatiilor bugetare este Agenția pentru eficiență energetică. Cerintele administratorului alocatiilor bugetare - Agenției pentru eficiență energetică saunt redate in caietul de sarcini.
Data:
1 oct 2019, 18:12
Subiectul întrebării:
Documentatie tehnica
Întrebare:
Am solicitat de la ANRE proiectul și condițiile tehnice pentru acest obiect și ni s-a explicat că ANRE nu elaborează proiecte de eficiență energetică și nu cunoaște despre obiectul în cauză. Reieșind din cele expuse, solicităm repetat posibilitatea studierii proiectului tehnic.
Răspuns (4 oct 2019, 15:00):
Conform Documrntatiei standart administratorul alocatiilor bugetare este Agenția pentru eficiență energetică. Cerintele administratorului alocatiilor bugetare - Agenției pentru eficiență energetică saunt redate in caietul de sarcini.
Data:
1 oct 2019, 18:13
Subiectul întrebării:
Documentatie tehnica
Întrebare:
Am solicitat de la ANRE proiectul și condițiile tehnice pentru acest obiect și ni s-a explicat că ANRE nu elaborează proiecte de eficiență energetică și nu cunoaște despre obiectul în cauză. Reieșind din cele expuse, solicităm repetat posibilitatea studierii proiectului tehnic.
Răspuns (4 oct 2019, 15:01):
Conform Documrntatiei standart administratorul alocatiilor bugetare este Agenția pentru eficiență energetică. Cerintele administratorului alocatiilor bugetare - Agenției pentru eficiență energetică saunt redate in caietul de sarcini.
Data:
2 oct 2019, 11:37
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Înainte de poz.5 -Placare pereți cu teracotă- lipsește o poziție de bază, și anume RpCD08A, care stipulează -Montarea plaselor sudate STM sau STNB la pereți cu greutate de pînă la 3 kg/m2- plasă zincată de 3 mm 50*50 sau 150*150. Această lucrare este foarte importantă și obligatorie dacă se respectă procesul tehnologic corect. Mai întîi se montează plasa, apoi teracota, altfel această teracotă va avea un termen de viață foarte scurt și nimeni nu va putea garanta calitatea instalării acesteia.
Răspuns (8 oct 2019, 11:23):
Conform caietului de carcini în proiect nu au fost prevăzute așa fel de poziții. Densitatea XPS este distul de mare. Dacă in timpul executării lucrării, autorul proiectului in cadrul supravegherii de autor va primi altă decizie, va fi întocmită DISPOZIȚIE DE ȘANTIER cu nouă soluție
Data:
9 oct 2019, 17:45
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Stimare Beneficiar, Obligativitatea montarii plasei sudate nu are nimic în comun cu densitatea XPS. Montarea plaselor sudate nu se efectuează pentru a sustine stratul de termoizolant XPS. Acesta se fixeaza în ciuperci conform normelor în construcție. Plasa sudata este obligatorie a fi inclusă pentru a respecta circuitul tehnologic consructiv corect. Astfel, aceasta plasă este obligatorie pentru a oferi fixare (alipire) rigida și sigură a adezivului, și pentru a crește aderența dintre stratul termoizolator și plăcile de teracotă. Un alt aspect mai important este că nu va permite răspîndirea fisurilor pe interior, ceea ce va crește rezistenta de exploatare în timp. În lipsa acestei plase toate placajele din teracotă vor cădea, iar banii bugetului public vor fi aruncați în aer. In acest context, vă sugerăm să consultați un proiectant și Va rugam sa operati modificarile necesare la Caietul de sarcini la etapa incipientă. Aceasta va permite tuturor participantilor la procedura de tender sa pregateasca ofertele tehnice și financiare corect. Vă rugăm să ne informați despre decizia luată.
Răspuns (10 oct 2019, 13:25):
Proiectul a fost elaborat si verificat prin raport de verificare de catre organele abilitate. Dupa desemnarea cistigatorului, pe parcursul executarii lucrarilor, in cadrul supravegherii de autor, daca vor fi depistate careva neajunsuri sau propuse imbunatatiri de efect pozitiv, avem posibilitatea de a executa prin dispozitie de santier, cum se face conform legislatiei, modificari prin semnarea unui acord aditional la contractul de investitie in limita prevederilor legale.
Data:
10 oct 2019, 11:25
Subiectul întrebării:
proiect
Întrebare:
Totusi, exista proiect tehnic sau nu? Nu ati raspuns la aceasta intrebare....
Răspuns (10 oct 2019, 13:27):
am răspuns mai sus
Data:
11 oct 2019, 10:36
Subiectul întrebării:
Documentatie tehnica
Întrebare:
Buna ziua, puteti totusi sa dat un raspuns concret la subiectul intrebarii daca exista proiect tehnic care poate fi consultat. Va rugam sa nu mai raspundeti evaziv si sa faceti trimitere la existenta caietului de sarcini, ci sa ne informati concret: da, detinem sau nu, nu detinem proiectul. Conform art.34 al.2 al legii nr.131 privind achizitiile publice, Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde în mod clar complet şi fără ambiguităţi. Va multumim.
Răspuns (11 oct 2019, 12:39):
Anterior am raspuns la aciasta intrebare, repetat va informam ca proiectul este si de asemenea repetat mentionam ca orice agent economic interesat poate face cunostinta cu proiectul, nimanui nu i s-a limitat accesul la informare.
Data:
12 oct 2019, 13:00
Subiectul întrebării:
proiect
Întrebare:
Buna ziua, Conform Legii Achizitii Publice art. 35, Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, precum și de a publica aceste răspunsuri în SIA „RSAP”. Solicitati de la proiectanti proiectul in format electronic, si plasati-l pe platforma. Din intrebarile anterioare se intelege ca mai multi operatori economici solicita acest lucru, insa dvs faceti referire la Caietul de sarcini sau documentatia in original care trebiue sa fiie consultata la administratia institutiei. Pentru ce mai este platforma atunci si perioada de actualiazare??? in timpul perioadei de actualizare se poate de adaugat si alte documente daca este necesar. referitor la Răspuns (29 sept 2019, 22:35): caietul de sarcini este abrobat de ANRE, toate lucrarile se va efectua conform caietului de sarcini. Ce aberatie mai e si asta??? de cind ANRE se ocupa de elaborarea caietelor de sarcini.
Răspuns (13 oct 2019, 11:42):
Toate documentele licitatiei au fost elaborate conform legislatiei in vigoare. Proiectul a fost aprobat de catre Î.S. „Serviciul de Stat Pentru Verificarea şi Expertizarea Proiectelor şi Construcţiilor”. REPETAT mentionam ca orce operator economic are acces la orce document ce tine de procedura(Caiet de sarcini, proiect, documentatie standard). Grupul de lucru este la dispozitia agentilor economici cointerseti de a participa la procedura. Deoarece pina in prezent nu ati manifestat interesul de alua cunostinta cu proiectul, vadit se demostreaza scopul dvoastra de a tergiversa procedura.
Data:
16 oct 2019, 10:00
Subiectul întrebării:
clarificari volume
Întrebare:
Din poziția 14 din caietul de sarcini reiese ca urmează a fi aplicată Gleta la pereții exteriori (fatada) in cuantum de 5813,10 m2, în timp ce tencuielile exterioare cu tinc trebuie aplicate pe o suprafață totală de 6234 m2. Diferența este de 421 m2. De ce nu se aplică gleta pe suprafața de 421m2?
Răspuns (18 oct 2019, 09:56):
In proiect nu este prevazut
Data:
16 oct 2019, 10:20
Subiectul întrebării:
RASPUNS
Întrebare:
Care este logica in afirmatia dvs ca am avea un interes de a tergiversa procedura. Din contra se doreste sa se realizeze o procedura corecta si transparenta. Se creaza impresia ca se incearca a loba interesele cuiva din moment ce sunt neconcordante in caietul de sarcini si nu doriti sa plasati in format electronic proiectul. Raspunsurile dvs aparent sunt evazive si lipsite de esenta. Examinati Leges Achizitii Publice art. 35, care prevede ca Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, precum și de a publica aceste răspunsuri în SIA „RSAP”.
Răspuns (18 oct 2019, 10:00):
IMSP SCMSMPS a preluat in gestiune in iunie 2018 blocurile medicale din str. Gh. Casu 37 de la IS CFM. Anterior CFM a efectuat unele lucrari de reparatie a fasadei(fara proiect), insa nu au fost finalizate. IMSP SCMSMPS a efectuat proceduea de proiectare apoi verifucare si expertizare a proiectului la toata cladirea si ca urmare elaborarea caietului de sarcini pentru lucrari ramase de executat de facto si a initiat procedura data pentru a finaliza aceste lucrari. Repetat mentionam ca suntem la dispozitia tuturor agentilor economici doritori de a participa la licitatie si nimanui nu este limitat accesul de a face cunostinta cu proiectul. Tot odata,agentii economic doritori de a participa la licitatie ar fi bine venit sa vină sa faca cunostinta cu proiectul în întregime apoi sa vină la obiect si sa vada conditiile reale la fata locului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.