1
Perioada de actualizare
de la 23.08.2019 16:03
până la 15.09.2019 14:42
2
Propunerea ofertelor
de la 15.09.2019 14:42
până la 22.09.2019 10:42
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 045 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2019, 16:03 - 15 sept 2019, 14:42
Perioada de depunere a ofertelor: 15 sept 2019, 14:42 - 22 sept 2019, 10:42

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii SW Subscription & Support Renewal produse IBM

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2019, 16:03
Data ultimilor modificări
9 sept 2019, 12:34
Achizitii.md ID
21011549
CPV
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard licitatie servicii.docx
Documentele la ofertă
Documnetația standard
23.08.19 16:03
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.08.19 16:03
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
23.08.19 16:03
Data:
9 sept 2019, 12:34
Subiectul întrebării:
Conditii de livrare si conditii de achitare
Întrebare:
In baza anuntului de participare pct.11, "Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: Prestarea serviciilor lunar, începând cu data de 01.10.2019 până la 30.09.2020, în baza contractului semnat.", va aducem la cunostinta ca in baza politicii de reinnoire a produselor corporatiei IBM - livrarea reinnoirii are loc la momentul semnarii contractului printr-o singura livrare ce acopera intreaga perioada de suport. In baza FDA, Pct.3.7 (Metoda şi condiţiile de plată) si anume "Prin transfer lunar, în 12 rate egale, în termen de 20 zile lucrătoare din data prezentării facturii şi a actului de prestare a serviciilor şi acceptarea acestora de către benefeciar fără obiecţii.", va rugam sa confirmati ca va fi acceptata plata intr-o singura transa in decursul la 20 zile lucrătoare dupa livrare.
Răspuns (9 sept 2019, 14:36):
Bună ziua! Achitarea plății va fi efectuată potrivit cerințelor indicate în Documentația standard, capitolul II, pct. 3, subpct. 3.7 ”Metoda şi condiţiile de plată: prin transfer lunar, în 12 rate egale, în termen de 20 zile lucrătoare din data prezentării facturii şi a actului de prestare a serviciilor şi acceptarea acestora de către benefeciar fără obiecţii”.
Data:
11 sept 2019, 13:52
Subiectul întrebării:
Licenta lipsa
Întrebare:
Buna ziua, ASP a procurat in 2018 licenta IBM QRadar Event Capacity 2.5K Events Per Second License+SW Subsciption & Suport 12 Months, care expira 01.11.2019. Va rog sa indicati cauza de ce nu este prezenta in aceasta lista de procurari?
Răspuns (11 sept 2019, 14:38):
În anul 2018 nu a fost procurată licența, doar s-a procurat externalizarea capacității QRadar până la 3500 EPS. În documentația de atribuire a fost indicată seria, numărul serverului la care acest pachet a fost instalat.
Data:
11 sept 2019, 13:56
Subiectul întrebării:
Prelungire suport IBM
Întrebare:
Buna ziua, Din ce considerente se cere Minim un (1) inginer, certificat de către Producător, daca in FDA sun doar prelungiri de licente IBM si procurarea licentelor noi, nu este indicat suport/ instalare configurare din partea companiei ofertante. Suport si garantia este asigurata direct de IBM, si aceasta conditie limiteaza participarea mai multor companii la licitatie!!!
Răspuns (11 sept 2019, 14:38):
Condițiile nu se schimbă. Aceste condiții trebuie să fie executate.
Data:
11 sept 2019, 14:03
Subiectul întrebării:
Conditii de livrare si conditii de achitare V2
Întrebare:
Luand in consideratie ca aceste produse se achita in avans catre IBM, se creeaza o gaura de aprox. 6 mln de lei in bugetul ofertantului, ceea ce nu isi poate permite nici o companie de pe piata din Moldova. O conditie ar fi sa luam credit de la banca, ceea ce presupune minim 15% adaugator la suma bugetului. Luand aceste aspecte in consideratie, va rugam sa stopati licitatia si sa analizati conditia aceasta. Contrar vom merge sa contestam la Agenţia Naţională pentru Soluţionarea Contestaţiilor.
Răspuns (11 sept 2019, 14:39):
Condiții de achitare nu se schimbă. Achitarea plății va fi efectuată potrivit cerințelor indicate în Documentația standard, capitolul II, pct. 3, subpct. 3.7 ”Metoda şi condiţiile de plată: prin transfer lunar, în 12 rate egale, în termen de 20 zile lucrătoare din data prezentării facturii şi a actului de prestare a serviciilor şi acceptarea acestora de către benefeciar fără obiecţii”.
Data:
13 sept 2019, 14:26
Subiectul întrebării:
Certificat Inginer
Întrebare:
Buna ziua, vă rog să clarificați ce certificat pentru inginer trebuie să prezentăm ? Pentru orice produs IBM sau pentru Qradar ?
Răspuns (13 sept 2019, 14:42):
Prezentati certificatele conform cerințelor în Anunțul de participare la loturile indicate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.