Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 999 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2019, 15:56 - 3 sept 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 sept 2019, 11:00 - 13 sept 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Soluție de preluare a amprentelor digitale și palmare (live-scanner, calculator).


2. Servicii de instalare și configurare a soluției electronice de preluare a amprentelor digitale și palmare.

3. Servicii de implementare și configurare a soluției software de preluare a amprentelor digitale și palmare cu ajutorul echipamentului tehnic, precum și instruirea personalului în vederea utilizării echipamentului. Elaborarea Ghidului de Administrare și utilizare a soluției
Informația despre anulare
Motivul anulării
greșeală la valoarea estimativă a lotului
Data anulării
28 aug 2019, 15:56
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2019, 15:56
Data ultimilor modificări
28 aug 2019, 15:56
Achizitii.md ID
21011547
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".