Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 999 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2019, 15:56 - 3 sept 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 sept 2019, 11:00 - 13 sept 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Soluție de preluare a amprentelor digitale și palmare (live-scanner, calculator).


2. Servicii de instalare și configurare a soluției electronice de preluare a amprentelor digitale și palmare.

3. Servicii de implementare și configurare a soluției software de preluare a amprentelor digitale și palmare cu ajutorul echipamentului tehnic, precum și instruirea personalului în vederea utilizării echipamentului. Elaborarea Ghidului de Administrare și utilizare a soluției
Informația despre anulare
Motivul anulării
greșeală la valoarea estimativă a lotului
Data anulării
28 aug 2019, 15:56
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2019, 15:56
Data ultimilor modificări
28 aug 2019, 15:56
Achizitii.md ID
21011547
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.