1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2019 10:08
până la 30.08.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.08.2019 11:00
până la 04.09.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 525 866,15 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2019, 10:08 - 30 aug 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 aug 2019, 11:00 - 4 sept 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de restaurare a podețului din s.Grăseni, com.Todirești, r.Ungheni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3649, MOLDOVA, Ungheni, s.Todireşti (r-l Ungheni), satul Todirești
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Baltag
Telefonul de contact
023649236
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2019, 9:57
Data ultimilor modificări
22 aug 2019, 10:08
Valoarea estimată (fără TVA)
525 866,15 MDL
Achizitii.md ID
21011483
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3649, MOLDOVA, Ungheni, s.Todireşti (r-l Ungheni), satul Todirești
Durata contractului
9 sept 2019 10:05 - 9 nov 2019 10:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de restaurare a podețului din s.Grăseni, com.Todirești, r.Ungheni CPV: 45233142-6 - Lucrări de reparare a drumurilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
model_anunt_lucrari.doc
tenderNotice
anunț de participare
22.08.19 10:08
model_duae_lucrari.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.08.19 10:08
model_documentatia_standard_lucrari.doc
tenderNotice
documentația standard
22.08.19 10:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aquafilter

Preţul ofertei: 507 577,07 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei Grupului de lucru pentru achiziții.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Javelin N.A."

Preţul ofertei: 510 457,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Cons Viand

Preţul ofertei: 516 327,06 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări