1
Perioada de actualizare
de la 21.08.2019 14:57
până la 02.09.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2019 11:00
până la 12.09.2019 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 494 639,60 MDL
Perioada clarificărilor: 21 aug 2019, 14:57 - 2 sept 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2019, 11:00 - 12 sept 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare pentru trimestru IV a. 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
21 aug 2019, 14:57
Data ultimilor modificări
22 aug 2019, 10:03
Achizitii.md ID
21011473
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Brânză de vaci
Buget: 83250.0 MDL
Activ
Mazăre
Buget: 2640.0 MDL
Activ
Cartofi
Buget: 56000.0 MDL
Activ
Smântână
Buget: 13300.0 MDL
Activ
Suc din fructe
Buget: 30000.0 MDL
Activ
Mere proaspete
Buget: 25000.0 MDL
Activ
Piper negru boabe
Buget: 525.0 MDL
Activ
Bisciuți zaharoși
Buget: 18900.0 MDL
Activ
Chefir
Buget: 47700.0 MDL
Activ
Orez
Buget: 17500.0 MDL
Activ
Ulei vegetal
Buget: 19623.6 MDL
Activ
Lapte de vaci
Buget: 70000.0 MDL
Activ
Parizier fiert
Buget: 61200.0 MDL
Activ
Peşte
Buget: 105000.0 MDL
Activ
Pîine din făină de grîu
Buget: 69000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Usturoi
Buget: 350.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Crupe de mei şlefuit
Buget: 10000.0 MDL
Activ
Carne de vită
Buget: 180000.0 MDL
Activ
Paste făinoase
Buget: 6300.0 MDL
Activ
Crupe de porumb
Buget: 5940.0 MDL
Activ
Zahăr tos
Buget: 34500.0 MDL
Activ
Sare alimentară
Buget: 1800.0 MDL
Activ
Piper negru macinat
Buget: 270.0 MDL
Activ
Brînză cu cheag tare
Buget: 68000.0 MDL
Activ
Suc din tomate
Buget: 6000.0 MDL
Activ
Fasole
Buget: 8250.0 MDL
Activ
Magiun
Buget: 4200.0 MDL
Activ
Varză proaspătă
Buget: 15750.0 MDL
Activ
Pastă de roşii
Buget: 5390.0 MDL
Activ
Cacao praf
Buget: 1750.0 MDL
Activ
Acid citric (praf)
Buget: 261.0 MDL
Activ
Fulgi de ovăz
Buget: 14300.0 MDL
Activ
Morcov
Buget: 10800.0 MDL
Activ
Crupe de griş
Buget: 6400.0 MDL
Activ
Hrişcă
Buget: 15000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Ceapă uscată
Buget: 6000.0 MDL
Activ
Făină de grîu
Buget: 1925.0 MDL
Activ
Crupe de orz
Buget: 8850.0 MDL
Activ
Pîine din făină de secară
Buget: 56000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
22 aug 2019, 10:03
Subiectul întrebării:
Garantie bancara
Întrebare:
De unde ati luat termenul de achitare la sfisitul trimestrului, in cazul produselor usor alterabile, termenul de valabilitate fiind de citeva zile?
Răspuns (23 aug 2019, 16:14):
Ca răspuns la clarificarea DVS vă comunicăm ce termenul de achitare a fost stabilit în conformitate cu modul de finanțare a instituției și anume: În conformitate cu prevederile pct. 64, capitolul V, a Ordinului comun a Ministerului Sănătății și Companiei Naționale de Asigurări în Medicină Nr. 1076/720A din 26.02.2019 „privind aprobarea Criteriilor de contractare a instituțiilor medico-sanitare în cadrul sistemului asigurării obligatorii de asistență medicală pentru anul 2019”, modalitatea achitării serviciilor medicale în cadrul asistenței medicale spitalicești se efectuează: lunar, în limita mijloacelor financiare disponibile, pînă la data de 15 a lunii respective, plăți în avans, în mărime de pînă la 80% din 1/12 parte din suma contractuală și trimestrial, în decurs de 1 lună de la prezentarea facturilor. Reieșind din prevederile menționate instituția este finanțată în mărime de 80% lunar – din care 50-60% este fondul de salarizare, 20 % din sumă este preconizată pentru achitarea altor cheltuieli suportate de instituție pe luna curentă de activitate. Reieșind din cele expuse, administrația IMSP SC Bălți a decis de a stabili modul de achitare: 30% în termen de 30 zile de la semnarea facturii fiscale și 70% în decurs de 30 zile de la finanțarea trimestrială a instituției, întru evitare incapacității de plată asumată prin contract.
Data:
23 aug 2019, 13:39
Subiectul întrebării:
achitarea
Întrebare:
termenul de achitare expus in documente, contravene legislatiei in vigoare.?
Răspuns (23 aug 2019, 16:14):
Ca răspuns la clarificarea DVS vă comunicăm ce termenul de achitare a fost stabilit în conformitate cu modul de finanțare a instituției și anume: În conformitate cu prevederile pct. 64, capitolul V, a Ordinului comun a Ministerului Sănătății și Companiei Naționale de Asigurări în Medicină Nr. 1076/720A din 26.02.2019 „privind aprobarea Criteriilor de contractare a instituțiilor medico-sanitare în cadrul sistemului asigurării obligatorii de asistență medicală pentru anul 2019”, modalitatea achitării serviciilor medicale în cadrul asistenței medicale spitalicești se efectuează: lunar, în limita mijloacelor financiare disponibile, pînă la data de 15 a lunii respective, plăți în avans, în mărime de pînă la 80% din 1/12 parte din suma contractuală și trimestrial, în decurs de 1 lună de la prezentarea facturilor. Reieșind din prevederile menționate instituția este finanțată în mărime de 80% lunar – din care 50-60% este fondul de salarizare, 20 % din sumă este preconizată pentru achitarea altor cheltuieli suportate de instituție pe luna curentă de activitate. Reieșind din cele expuse, administrația IMSP SC Bălți a decis de a stabili modul de achitare: 30% în termen de 30 zile de la semnarea facturii fiscale și 70% în decurs de 30 zile de la finanțarea trimestrială a instituției, întru evitare incapacității de plată asumată prin contract.
Data:
23 aug 2019, 16:54
Subiectul întrebării:
achitarea contractului.
Întrebare:
M-am referit la produse alimentare de prima necesitate, cu termen de valabilitate de citeva ore sau zile, care nu au nimic comun cu serviciile medicale oferite de institutia D-stre. Mai mult, sunteti unica institutie cu un asemenea solicitare arbitrara. Venim cu solicitarea de a efectua schimbarile necesare, in conformitate cu Legislatia RM.
Răspuns (29 aug 2019, 11:26):
Ca răspuns la clarificarea Dvs, repetat vă comunicăm că, modul de achitare a fost stabilit de către instituție reieșind din condițiile de finanțare de către CNAM, iar modificarea condițiilor de plată a bunurilor achiziționate, va duce instituția în incapacitate de plată, ca rezultat suportarea cheltuielilor nejustificate cum ar fi penalități și alte cheltuieli. Suplimentar Vă informăm că, Dvs nu vă referiți nici la un act normativ, care ar stabili expres termenul de plată a produselor livrate, inclusiv produsele alimentare de prima necesitate, cu termen de valabilitate de câteva ore sau zile. Totoodată ținem să menționăm că, în cazul referirii la art. 21¹, al. (4) a Legii 231 din 23.09.2010 „cu privire la comerț interior” – ce prevede - termenul de plată al comerciantului către furnizor pentru produsele alimentare contractate și livrate se stabilește în cadrul negocierii contractului, dar nu poate fi mai mare de 30 de zile calendaristice de la data livrării produselor de către furnizor. Conform art. 3 a Legii 231 din 23.09.2010, noțiune de comerciant prevede – persoană fizică sau persoană juridică care desfăşoară activităţi în domeniul comerţului. Astfel constatăm că IMSP „Spitalul Clinic Bălți” nu se încadrează în noțiunea dată pe motiv că, de către instituție se prestează servicii medicale și nicidecum servicii în domeniu comerțului. Concluzionăm că condiția de plată pentru produsele alimentare contractate și livrate se stabilește în cadrul negocierii contractului. În contextul celor expuse, Vă comunicăm că, nu se acceptată solicitarea Dvs de a opera modificări la compartimentul „Metoda și condițiile de plată”, expusă în Documentația Standard.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.