1
Perioada de actualizare
de la 21.08.2019 08:59
până la 02.09.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2019 10:00
până la 12.09.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 612 966,67 MDL
Perioada clarificărilor: 21 aug 2019, 8:59 - 2 sept 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2019, 10:00 - 12 sept 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier:
-pat cu 2 nivele;
-pat cu 1 nivel;
-tumbă pentru 2 persoane;
-masă pentru cantină;
-scaun pentru cantină;
-fotoliu de birou;
-masă pentru calculator;
-masă de lucru (în unghi), cu tumbă încoporată;
-dulap cu rafturi;
-raft metallic pentru dosare (dublu);
-raft metallic pentru dosare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Tropoțel
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
21 aug 2019, 8:59
Data ultimilor modificări
29 aug 2019, 10:42
Achizitii.md ID
21011438
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Masă pentru cantină
Buget: 194833.33 MDL
Activ
Fotoliu de birou
Buget: 136416.67 MDL
Activ
Scaun pentru cantină
Buget: 88666.67 MDL
Activ
Raft metalic pentru dosare
Buget: 6666.67 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Pat cu 1 nivel
Buget: 193750.0 MDL
Activ
Pat cu 2 nivele
Buget: 614633.33 MDL
Activ
Dulap cu rafturi
Buget: 34666.67 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
21.08.19 08:59
documentatia standard mobilier.pdf documentatia standard mobilier.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard
21.08.19 13:19
anunt de participare mobilier.pdf anunt de participare mobilier.pdf
tenderNotice
anunt
21.08.19 13:19
duae mobilier.docx
Documentele la ofertă
DUAE format WORD
29.08.19 10:42
Fotoliu de birou
Data:
21 aug 2019, 09:22
Subiectul întrebării:
SCAUNE
Întrebare:
ANEXA NR.5 LIPSESTE DIN ANUNT PARTICIPARE,ROG SA-L REDACTATI.
Răspuns (21 aug 2019, 13:22):
S-a completat anuntul de participare si documentatia standard
Data:
29 aug 2019, 09:56
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa atasati doc. DUAE in format word pentru usurinta complectarei acestuia. Va multumim anticipat.
Răspuns (29 aug 2019, 10:44):
Bună ziua, am atașat doc. DUAE în format word
Data:
29 aug 2019, 10:18
Subiectul întrebării:
Garantia bancara de i%
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa indicati rechizitele bancare,in caz daca e posibil de a face transfer de 1% Garantia pentru oferta, direct pe contul Dvstra. Multumim.
Răspuns (29 aug 2019, 10:41):
Bună ziua, transfer pe contul ANP nu se acceptă, garanția pentru ofetă trebuie sa fie emisă de o bancă comercială, semnată electronic
Fotoliu de birou
Data:
29 aug 2019, 14:23
Subiectul întrebării:
Caracteristicile fotoliului.
Întrebare:
Buna ziua. In descriere este specificat ca Latimea sezutului este de 60-65 cm. Dimensiunea data include cotierile? La fel si latimea spatarului este indicata dimensiunea de 55-60, se are in vedere cu cotiere sau fara? Dimensiunea de 60-65 cm doar pentru sezut, este exagerat de mare, si nu fi fi comoda pentru sedere.
Răspuns (29 aug 2019, 14:58):
Bună ziua, atît lățimea șezutului cît și a spătarului includ cotierele
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.