1
Perioada de actualizare
de la 21.08.2019 08:59
până la 02.09.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2019 10:00
până la 12.09.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 136 416,67 MDL
Perioada clarificărilor: 21 aug 2019, 8:59 - 2 sept 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2019, 10:00 - 12 sept 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fotoliu de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Tropoțel
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
21 aug 2019, 7:43
Data ultimilor modificări
29 aug 2019, 10:42
Valoarea estimată (fără TVA)
136 416,67 MDL
Achizitii.md ID
21011438
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
2 dec 2019 08:00 - 15 dec 2019 08:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fotoliu de birou CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 112.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
21.08.19 08:59
documentatia standard mobilier.pdf documentatia standard mobilier.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard
21.08.19 13:19
anunt de participare mobilier.pdf anunt de participare mobilier.pdf
tenderNotice
anunt
21.08.19 13:19
duae mobilier.docx
Documentele la ofertă
DUAE format WORD
29.08.19 10:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rebicon-Plus

Preţul ofertei: 112 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 126 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde specificațiilor tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ALDOR GROUP SRL

Preţul ofertei: 130 666,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Fotoliu de birou
Data:
21 aug 2019, 09:22
Subiectul întrebării:
SCAUNE
Întrebare:
ANEXA NR.5 LIPSESTE DIN ANUNT PARTICIPARE,ROG SA-L REDACTATI.
Răspuns (21 aug 2019, 13:22):
S-a completat anuntul de participare si documentatia standard
Fotoliu de birou
Data:
29 aug 2019, 14:23
Subiectul întrebării:
Caracteristicile fotoliului.
Întrebare:
Buna ziua. In descriere este specificat ca Latimea sezutului este de 60-65 cm. Dimensiunea data include cotierile? La fel si latimea spatarului este indicata dimensiunea de 55-60, se are in vedere cu cotiere sau fara? Dimensiunea de 60-65 cm doar pentru sezut, este exagerat de mare, si nu fi fi comoda pentru sedere.
Răspuns (29 aug 2019, 14:58):
Bună ziua, atît lățimea șezutului cît și a spătarului includ cotierele
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări