1
Perioada de actualizare
de la 17.08.2019 14:27
până la 06.09.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2019 14:00
până la 13.09.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 237 500 MDL
Perioada clarificărilor: 17 aug 2019, 14:27 - 6 sept 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2019, 14:00 - 13 sept 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

bunuri
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
17 aug 2019, 14:04
Data ultimilor modificări
23 aug 2019, 17:50
Valoarea estimată (fără TVA)
237 500 MDL
Achizitii.md ID
21011321
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 oct 2019 14:22 - 30 dec 2019 14:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tastatură CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
04_documentatia_atribuire partea 1.pdf 04_documentatia_atribuire partea 1.pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire partea 1
17.08.19 14:27
04_documentatia_atribuire partea 2.pdf 04_documentatia_atribuire partea 2.pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire partea 2
17.08.19 14:27
06_formularul duae.pdf 06_formularul duae.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
17.08.19 14:27
05_anunt de participare.pdf 05_anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
17.08.19 14:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 186 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitate privind obiectul achiziției.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 207 750 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări