+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 13.08.2019 15:15
până la 24.08.2019 08:41
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la 24.08.2019 08:41
până la 04.09.2019 10:11
3
Licitaţie
05.09.2019 09:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 280 550 MDL
Perioada clarificărilor: 13 aug 2019, 15:15 - 24 aug 2019, 8:41
Perioada de depunere a ofertelor: 24 aug 2019, 8:41 - 4 sept 2019, 10:11

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te
Echipament medical
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Agenția Națională pentru Sănătate Publică
Codul fiscal/IDNO
1018601000021
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corneliu Roșca
Telefonul de contact
022574519
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
13 aug 2019, 15:15
Data ultimilor modificări
22 aug 2019, 8:41
Achizitii.md ID
21011109
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot 21
Buget: 30000.0 MDL
Activ
Lot 1
Buget: 14000.0 MDL
Activ
Lot 11
Buget: 35000.0 MDL
Activ
Lot 19
Buget: 2500.0 MDL
Activ
Lot 5
Buget: 8000.0 MDL
Activ
Lot 4
Buget: 35000.0 MDL
Activ
Lot 25
Buget: 89000.0 MDL
Activ
Lot 12
Buget: 67000.0 MDL
Activ
Lot 10
Buget: 42000.0 MDL
Activ
Lot 9
Buget: 7000.0 MDL
Activ
Lot 6
Buget: 11500.0 MDL
Activ
Lot 7
Buget: 24000.0 MDL
Activ
Lot 18
Buget: 300.0 MDL
Activ
Lot 24
Buget: 35000.0 MDL
Activ
Lot 23
Buget: 50000.0 MDL
Activ
Lot 3
Buget: 30000.0 MDL
Activ
Lot 15
Buget: 5450.0 MDL
Activ
Lot 8
Buget: 34000.0 MDL
Activ
Lot 2
Buget: 15000.0 MDL
Activ
Lot 20
Buget: 800.0 MDL
Activ
Lot 13
Buget: 25000.0 MDL
Activ
Lot 14
Buget: 40000.0 MDL
Activ
Lot 22
Buget: 60000.0 MDL
Activ
Lot 16
Buget: 200000.0 MDL
Activ
Lot 17
Buget: 420000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
specificaţii tehnice f 4.1.docx
Documentele la ofertă
14.08.19 09:11
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
14.08.19 09:11
specificații de preț f 4.2.docx
Documentele la ofertă
14.08.19 09:11
duae.doc
Documentele la ofertă
14.08.19 09:11
anunt_de_participare echipament medical.docx
Documentele la ofertă
22.08.19 08:35
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
22.08.19 08:41
Data:
13 aug 2019, 15:18
Subiectul întrebării:
Stabilizator de current (UPS)
Întrebare:
Acest dispozitiv nu este dispozitiv medical
Răspuns (17 aug 2019, 11:26):
Stabilizator de curent (UPS) se instaleaza in laborator medical, respectiv a fost inclus in aceasta licitatie.
Data:
13 aug 2019, 15:30
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Atasati va rog formularul DUAE in format Word
Răspuns (14 aug 2019, 09:30):
Formularul DUAE este atasat.
Data:
14 aug 2019, 12:04
Subiectul întrebării:
Descrierea criteriului/cerinței
Întrebare:
Explicați, vă rugăm mult, cam ce ar însemna această cerință??? - 7. Înșiințare de recepționare a notificării privind desfășurarea activității de comerț eliberat de Primărie.
Răspuns (14 aug 2019, 15:56):
Conform art. 14 si 16 al Legii nr. 231 din 23.09.2010 cu privire la comertul interior, acest act este necesar de a fi detinut pentru desfasurarea activitatii: comertul cu amanuntul al articolelor medicale si ortopedice in magazine specializate.
Data:
17 aug 2019, 11:55
Subiectul întrebării:
pct. 15 Anunt de participare - documente solicitate
Întrebare:
In conformitate cu pct. 15 din Anuntul de participare se solicita ca documentele prezentate sa fie semnate si stampilate electronic.Va aducem la cunostinta faptul ca, la moment, unicul instrument de autotentificare electronica a documentelor este semnatura electronica, un astfel de instrument precum "stampila electronica" in Republica Moldova nu exista. Astfel, solicitam respectuos sa modificati documentatia procedurii prin excluderea sintagmei "stampilat electronic", in caz contrar, puneti operatorii economici in incapacitate tehnica de a realiza cerintele solicitate conform Anuntului de participare.
Răspuns (19 aug 2019, 12:36):
Documentele solicitate de a fi prezentate la oferta conform anunt de participare trebuie semnate doar electronic.
Data:
17 aug 2019, 12:18
Subiectul întrebării:
Anunt de participare - pct. 15, sectiunea 7 - Instintare privind notificare de la Primarie
Întrebare:
Dorim sa va atragem atentia asupra faptului ca, activitatea de comercializare a echipamentelor medicale nu este mentionata in Anexele nr. 3 si 4, si respectiv, nu cade sub incidenta prevederilor art. 14 alin (2), al Legii nr. 231 din 23.09.2010 cu privire la comertul interior. pentru care se solicita notificare de la APL. Mai mult decit atit, in conformitate cu Anexa nr. 1 al Legii sus-numite, in Clasificatorul Activităţilor din Economia Moldovei (CAEM Rev. 2), este stipulata doar activitatea cu privire la "Comerţul cu amănuntul al articolelor medicale şi ortopedice în magazine specializate", fapt ce presupune existenta unui spatiu comercial si/sau a unui magazin in care are loc activitatea de comert propriu-zisa. Totodata, solicitam respectuos sa atrageti atentia si asupra faptului ca majoritatea furnizorilor locali de echipamente de laborator nu detin astfel de spatii comerciale, activitatea fiind bazata pe livrarea la comanda a echipamentelor. Luind in consideratie cele mentionate mai sus, in vederea respectarii principiilor achizitiilor publice, solicitam respectuos sa modificati documentatia procedurii de achizitie prin excluderea cerintii cu privire la prezentarea notificarii de la autoritatea APL, ca fiind aplicata irelevant si discriminatoriu.
Răspuns (22 aug 2019, 08:33):
Documentul solicitat: Înșiințare de recepționare a notificării privind desfășurarea activității de comerț eliberat de Primărie, a fost eliminat din lista documentelor solicitate de a fi prezentate conform anunt de participare.
Lot 17
Data:
19 aug 2019, 14:08
Subiectul întrebării:
Lot 17 Aparat poratbil pentru prelevarea probelor de aer pt investigatii microbiologice
Întrebare:
Este necesara verificarea metrologica la acest dispozitiv?
Data:
19 aug 2019, 14:52
Subiectul întrebării:
clarificare privitor lotul 17
Întrebare:
va rog sa verificati daca cerintile lotului 17 sunt corecte. fiinca apar unele neclaritati ex: [volum debit 100litri/min----volum ajustabil 50l - 10m3(=10000l)-----timpul de recoltare 1sec-60min] [doua metode de prelevarea probelor 1800 si 900 ]??? [exteriorul din metalic plastificat ]???
Data:
22 aug 2019, 12:19
Subiectul întrebării:
Lot 25
Întrebare:
Rugam sa precizati daca vor fi acceptate în calitate de accesorii următoarele adaptoare: female joint ST/NS 29/32, male joint - ST/NS 19/26 si 24/29?
Data:
22 aug 2019, 12:21
Subiectul întrebării:
Lot 25
Întrebare:
1. Precizați dacă Evaporatorul rotativ fără interfață RS-232 de asemenea va fi acceptat? 2. Rugam sa precizați pentru pompa de vid dacă va fi acceptată capacitate de 50 l/min, ceea ce constituie o valoare mai bună decît cea solicitată? 3. Rugăm să precizați pentru pompa de vid dacă va fi acceptată puterea de 100 W, ceea ce constituie o valoare mai bună decît cea solicitată? 4. Precizați dacă pentru pompa de vid va fi acceptată valoarea maximă a presiunii de 2.17 psi, ceea ce constituie o valoare mai bună decît cea solicitată?
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".