1
Perioada de actualizare
de la 10.08.2019 15:05
până la 20.08.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.08.2019 17:00
până la 31.08.2019 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2019, 15:05 - 20 aug 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 aug 2019, 17:00 - 31 aug 2019, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea sistemului de ventilație tehnologie TcAF (Flux de aer controlat prin temperatură) pentru menținerea fluxului de aer ultra curat în sala de operații
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Traian Harbuz
Telefonul de contact
(022) 82-90-16
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2019, 14:51
Data ultimilor modificări
10 aug 2019, 15:59
Valoarea estimată (fără TVA)
800 000 MDL
Achizitii.md ID
21011012
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Korolenko 2
Durata contractului
10 sept 2019 15:03 - 9 nov 2019 15:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea sistemului de ventilație tehnologie TcAF (Flux de aer controlat prin temperatură) pentru menținerea fluxului de aer ultra curat în sala de operații CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.doc
Documentele la ofertă
10.08.19 15:05
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
10.08.19 15:05
duae.doc
Documentele la ofertă
10.08.19 15:05
anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
10.08.19 15:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎM „Dutchmed-M” SRL

Preţul ofertei: 816 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Denolga Medical

Preţul ofertei: 860 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări