1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2019 15:23
până la 12.08.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2019 00:00
până la 15.08.2019 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 717 500 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2019, 15:23 - 12 aug 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2019, 0:00 - 15 aug 2019, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de finisare a reparației
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
o o
Telefonul de contact
o
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2019, 14:28
Data ultimilor modificări
8 aug 2019, 15:01
Valoarea estimată (fără TVA)
717 500 MDL
Achizitii.md ID
21010843
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev1
Durata contractului
17 aug 2019 08:00 - 31 oct 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
ventilare generalm caiet de sarcini.semnat.pdf ventilare generalm caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
lucrări de finisare - ventilarea
7.08.19 15:23
general caiet de sarcini.semnat.pdf general caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
lucrările generale
7.08.19 15:23
documentatia_standard_cop sala mare.semnat.pdf documentatia_standard_cop sala mare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
8.08.19 15:01
duae sala mare et.ii - corectat.semnat.pdf duae sala mare et.ii - corectat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
8.08.19 15:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 697 985,82 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări