1
Perioada de actualizare
de la 31.07.2019 14:29
până la 12.08.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2019 09:00
până la 23.08.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 145 500 MDL
Perioada clarificărilor: 31 iul 2019, 14:29 - 12 aug 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2019, 9:00 - 23 aug 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Montarea in interiorul încăperii, temperatura realizata -18...-25 grade °C;
Volum de 5 m3, din panou tip sandwich de min 100 mm grosime dotata cu uşă batantă;
Cu instalare și livrare la destinatar.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Bradu
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
31 iul 2019, 10:07
Data ultimilor modificări
2 aug 2019, 8:49
Valoarea estimată (fără TVA)
145 500 MDL
Achizitii.md ID
21010518
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 88
Durata contractului
1 oct 2019 14:12 - 30 nov 2019 14:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cameră frigorifică CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
1.08.19 10:48
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
2.08.19 08:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

F.P.C. MGM S.R.L.

Preţul ofertei: 126 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de selectie.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Dina - Cociug

Preţul ofertei: 198 645 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări