Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 iul 2019, 9:27 - 9 aug 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2019, 12:00 - 13 aug 2019, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Periferice și piese de schimb pentru calculatoare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Croitor
Telefonul de contact
+37369378408
Datele achizitiei
Data publicării
30 iul 2019, 19:25
Data ultimilor modificări
13 aug 2019, 9:00
Achizitii.md ID
21010512
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Obiectul achiziției
Buget: 750000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
3 aug 2019, 10:55
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Dvstra solicitati 76 de pozitii care pot fi de la producatori diferiti si multe din aceste pozitii sunt piese de schimb si consumabile. Este imposibil de a obtine autorizatii si certificate ISO pentru fiecare pozitie. Din acest motiv rugam modificarea caietului de sarcini si anume excluderea urmatoarelor documente: 3. Autorizarea de la producător (MAF) sau distribuitor oficial (DAF); 8. Certificat ISO9001 al producătorului si a companiei candidate; 9. Copia contractului cu service centru autorizat.
Răspuns (5 aug 2019, 12:58):
Buna ziua, Certificatele solicitate (MAF, DAF, ISO) și prezența service-centrului ne garantează obținerea pieselor de schimb, consumabile si echipamente de calitate și originalitate,
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.