1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2019 15:31
până la 09.08.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2019 10:00
până la 20.08.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 050 353,93 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2019, 15:31 - 9 aug 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2019, 10:00 - 20 aug 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie curenta la Edificiul serviciului din mun. Chisinau - conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2019, 14:51
Data ultimilor modificări
29 iul 2019, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
1 050 353,93 MDL
Achizitii.md ID
21010441
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
10 sept 2019 15:30 - 12 dec 2019 15:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie curenta la Edificiul serviciului din mun. Chisinau CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
29.07.19 15:31
model_documentatia_standard_lucrari.doc
Documentele la ofertă
model_documentatia_standard_lucrari
29.07.19 15:31
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
29.07.19 15:31
anunț lucrări de reparații a edificiul serviciului din mun.chisinau.doc
Documentele la ofertă
anunț lucrări de reparații a edificiul serviciului din mun.chisinau
29.07.19 15:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Dinocta

Preţul ofertei: 874 614,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări