1
Perioada de actualizare
de la 26.07.2019 13:39
până la 01.08.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.08.2019 12:00
până la 07.08.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 121 525 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iul 2019, 13:39 - 1 aug 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 aug 2019, 12:00 - 7 aug 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1: Reparația curentă a str. Calea Ieșilor ( de la casa de locuit nr.107 pînă la „Combinatul de lapte”), prin peticirea găurilor în beton asfaltic.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154623
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
26 iul 2019, 13:39
Valoarea estimată (fără TVA)
121 525 MDL
Achizitii.md ID
21010361
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Calea Ieșilor
Durata contractului
11 aug 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1: Reparația curentă a str. Calea Ieșilor ( de la casa de locuit nr.107 pînă la „Combinatul de lapte”), prin peticirea găurilor în beton asfaltic. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare -in- Peticirea găurilor
tenderNotice
Anunț
26.07.19 13:39
DUAE
Documentele la ofertă
www.duae.md
26.07.19 13:39
Doc_standard_peticirea găurilor
Documentele la ofertă
FDA, Caiet de sarcini, lista cu cantități de lucrări, contract-model
26.07.19 13:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 96 441,57 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări