1
Perioada de actualizare
de la 24.07.2019 09:36
până la 05.08.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.08.2019 09:00
până la 08.08.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 38 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iul 2019, 9:36 - 5 aug 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2019, 9:00 - 8 aug 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Scurgere interna
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Cucereanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
24 iul 2019, 9:18
Data ultimilor modificări
24 iul 2019, 11:12
Valoarea estimată (fără TVA)
38 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21010211
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 sept 2019 00:00 - 31 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Defibrilator CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.07.19 09:36
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
24.07.19 09:36
duae_mentenanța preventivă și corectivă externă a dm.doc
Documentele la ofertă
DUAE
24.07.19 09:36
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Criterii de evaluare
Documentația standard
24.07.19 09:36
anunt de participare-mentenanța preventivă și corectivă externă a dm.docx
tenderNotice
Anunț de participare
24.07.19 11:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 41 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespunde cu specificația înaintată de autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări