Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iul 2019, 9:36 - 5 aug 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 aug 2019, 9:00 - 8 aug 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Placa de bază e în scurt circuit,valvele electromagnetice sunt defectate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Cucereanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
24 iul 2019, 9:18
Data ultimilor modificări
24 iul 2019, 11:12
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21010211
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 sept 2019 00:00 - 31 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ventilator de pacient CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.07.19 09:36
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
24.07.19 09:36
duae_mentenanța preventivă și corectivă externă a dm.doc
Documentele la ofertă
DUAE
24.07.19 09:36
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Criterii de evaluare
Documentația standard
24.07.19 09:36
anunt de participare-mentenanța preventivă și corectivă externă a dm.docx
tenderNotice
Anunț de participare
24.07.19 11:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 72 308,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări