Achiziţie publică
21010209
Obiectul achizițieiServicii de mentenanță pentru Gamma Camera SPIRIT DH-V
1
Perioada de actualizare
de la 23.07.2019 18:49
până la 02.08.2019 13:00
până la 02.08.2019 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.08.2019 13:00
până la 13.08.2019 13:00
până la 13.08.2019 13:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
150 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 iul 2019, 18:49 - 2 aug 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 aug 2019, 13:00 - 13 aug 2019, 13:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lista serviciilor:
Numărul de servicii necesare periodice:1 una .
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul
medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt
executate de către operator, tehnician);
calibrări conform protocoalelor recomandate de producător;
ajustări și reglări a echipamentului medical;
controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le
recomandă a fi înlocuite periodic;
actualizarea programelor soft la versiuni noi recomandate de producător;
suport nelimitat la distanță (remote control).
OPERAȚIUNI MECANICE:
verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
verificarea tensiunilor de alimentare;
verificarea conexiunilor electrice;
verificarea cablurilor de masă;
curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
verificarea funcționării motoarelor;
verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA
INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea
contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la
comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini
și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de
Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și
dacă echipamentul medical este funcțional;
raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții
prestatorului și cei ai beneficiarului;
remiterea raportului Controlul Calității (Control Quality) pentru echipamentul
medical;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma
examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește
criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile
măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în
apropierea limitelor specificate admise
Numărul de servicii necesare periodice:1 una .
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul
medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt
executate de către operator, tehnician);
calibrări conform protocoalelor recomandate de producător;
ajustări și reglări a echipamentului medical;
controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le
recomandă a fi înlocuite periodic;
actualizarea programelor soft la versiuni noi recomandate de producător;
suport nelimitat la distanță (remote control).
OPERAȚIUNI MECANICE:
verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
verificarea tensiunilor de alimentare;
verificarea conexiunilor electrice;
verificarea cablurilor de masă;
curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
verificarea funcționării motoarelor;
verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA
INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea
contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la
comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini
și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de
Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și
dacă echipamentul medical este funcțional;
raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții
prestatorului și cei ai beneficiarului;
remiterea raportului Controlul Calității (Control Quality) pentru echipamentul
medical;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma
examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește
criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile
măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în
apropierea limitelor specificate admise
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 iul 2019, 18:49
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21010209
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Durata contractului
23 aug 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Ancotec-Sistem
Preţul ofertei:
149 900 MDL
Statut:
Învingător
Coresapunderea ofertelor
06.09.19 10:28
Motivul: Coresapunderea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
oferta financiara mente.semnat.pdf
oferta financiara mente.semnat.pdf
ID: 2d27a541-584d-4206-b3b1-0262e6082eaf
Propunere financiară
Data încărcării:
9.08.19 18:25
Data deschiderii:
13.08.19 13:00
Documente de calificare
Data încărcării:
9.08.19 18:29
Data deschiderii:
13.08.19 13:00
training certificate.semnat.pdf
training certificate.semnat.pdf
ID: 7a9dfddf-ce92-41de-82e5-a50e753ba834
Documente de calificare
Data încărcării:
9.08.19 18:40
Data deschiderii:
13.08.19 13:00
a01) certificat conturi bancare.semnat.pdf
a01) certificat conturi bancare.semnat.pdf
ID: b7ff19b0-445c-418f-a622-d5fe1b55609f
Documente de calificare
Data încărcării:
9.08.19 18:26
Data deschiderii:
13.08.19 13:00
Documente de calificare
Data încărcării:
9.08.19 18:25
Data deschiderii:
13.08.19 13:00
a02) certificat de înregistrare.semnat.pdf
a02) certificat de înregistrare.semnat.pdf
ID: d4588fd5-495b-4f11-8035-9dad57fc19e2
Documente de calificare
Data încărcării:
9.08.19 18:26
Data deschiderii:
13.08.19 13:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK