Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 6 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2019, 18:16 - 4 aug 2019, 9:20
Perioada de depunere a ofertelor: 4 aug 2019, 9:20 - 15 aug 2019, 9:20
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

220x290x415/±10 material carcasa din aluminiu alimentar, pornirea si oprirea prin apasarea pe pirghie pentru fructe. Bolul, filtru,conul de stoarcere, bordurul antistropire otel inoxidabil, numarul de rotatii 900-950/min
Storcator citrice cu actionare automata prin presiune, recipient din inox, motor cu o viteza 1400/rpm, dimensiuni 220x310x340/±10 mm, alimentare minim 220V, putere 300W, greutate 8-9 kg
Termen de garanție: minim 12 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2019, 17:37
Data ultimilor modificări
2 aug 2019, 9:20
Valoarea estimată (fără TVA)
6 000 MDL
Achizitii.md ID
21010207
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform sediului indicat de către Cumpărător
Durata contractului
19 aug 2019 17:41 - 30 dec 2019 18:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Storcător de suc CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
23.07.19 18:16
anunt de participare .docx
tenderNotice
2.08.19 09:20
documentatia standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
2.08.19 09:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Dina - Cociug

Preţul ofertei: 4 095 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări