Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21010202
1
Perioada de actualizare
de la
24.07.2019 08:24
până la 03.08.2019 09:00
până la 03.08.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
03.08.2019 09:00
până la 13.08.2019 09:00
până la 13.08.2019 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 545 808,33 MDL
Perioada clarificărilor:
24 iul 2019, 8:24 - 3 aug 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 aug 2019, 9:00 - 13 aug 2019, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a încăperilor aflate în demisolul clădirii din str. Gr. Ureche 30, mun. Chișinău cu amplasarea cantinei pentru 500 elevi, a Liceului Teoretic „Miquel de Cervantes Saavedra”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 iul 2019, 8:24
Data ultimilor modificări
27 iul 2019, 13:54
Achizitii.md ID
21010202
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
27 iul 2019, 13:54
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Concretizati pozitia 70 din primul caiet de sarcini.
Răspuns (27 iul 2019, 16:08):
Bună ziua! Reveniți cu un telefon în zilele de luni-vineri... pentru a putea lua legătura cu devizierul... O zi bună!
Data:
27 iul 2019, 14:05
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Caietul de sarcini aste facut conform proiectului, care nu este anecsat. Cum, cind si unde se poate face cunostinta cu proiectul?
Răspuns (27 iul 2019, 15:58):
Bună ziua! Puteți face cunoștință cu proiectul de luni până vineri de la 8:00 la 17:00 la sediul DGETS Str. Dosoftei 99 bir.13. O zi bună!
Data:
29 iul 2019, 19:58
Subiectul întrebării:
Intrebare la divizier.
Întrebare:
Caietul de sarcini nr.3 (Retele interioare apa si canalizare). Punctele cu codul SA20 prevad "teava din material plastic) in metri. Cum ati prefacut in "buc" si cum calculam materialele si manopera?
Răspuns (30 iul 2019, 10:05):
Bună ziua! Pentru orice întrebare referitoare la caietul de sarcini sunați la nr. de tel. 069489844 - Dna Ludmila (devizier)
Data:
29 iul 2019, 20:17
Subiectul întrebării:
Intrebare la divizier.
Întrebare:
La fel si codul SA03
Răspuns (30 iul 2019, 10:06):
Bună ziua! Pentru orice întrebare referitoare la caietul de sarcini sunați la nr. de tel. 069489844 - Dna Ludmila (devizier)
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK