1
Perioada de actualizare
de la 18.07.2019 14:54
până la 01.08.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.08.2019 14:00
până la 09.08.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 578 890 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iul 2019, 14:54 - 1 aug 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 aug 2019, 14:00 - 9 aug 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii SW Subscription & Support Renewal produse VMware (conform anexei)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
18 iul 2019, 14:43
Data ultimilor modificări
23 iul 2019, 15:50
Valoarea estimată (fără TVA)
578 890 MDL
Achizitii.md ID
21010090
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 sept 2019 15:47 - 30 dec 2019 15:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii SW Subscription & Support Renewal produse VMware CPV: 72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
18.07.19 14:54
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
18.07.19 14:54
duae .signed.pdf duae .signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
18.07.19 14:54
anexa .signed.pdf anexa .signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa
18.07.19 14:54
documentatia standard servicii modificat.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
23.07.19 15:50
documentatia standard servicii modificat_23.07.19.signed.pdf documentatia standard servicii modificat_23.07.19.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
23.07.19 15:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 545 037,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform anuntului de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 620 793 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări