1
Perioada de actualizare
de la 17.07.2019 10:18
până la 24.07.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.07.2019 11:00
până la 29.07.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 971 408,33 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iul 2019, 10:18 - 24 iul 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2019, 11:00 - 29 iul 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de termoizolare a fasadei si a planseului cladirii IP Scolii Primare Haralambie Corbu
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4822, MOLDOVA, Criuleni, s.Dubăsarii Vechi, s.Dubasarii Vechi, r-ul Criuleni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
sandu irina
Telefonul de contact
069925289
Datele achizitiei
Data publicării
17 iul 2019, 10:02
Data ultimilor modificări
17 iul 2019, 13:07
Valoarea estimată (fără TVA)
971 408,33 MDL
Achizitii.md ID
21010035
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4822, MOLDOVA, Criuleni, s.Dubăsarii Vechi, s.Dubasarii Vechi, r-ul Criuleni
Durata contractului
31 iul 2019 13:07 - 30 dec 2021 13:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de termoizolare a fasadei si a planseului cladirii scolii CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_1.pdf anunt de participare_1.pdf
Documentele la ofertă
17.07.19 10:18
formularul duae_1.pdf formularul duae_1.pdf
Documentele la ofertă
17.07.19 10:18
documentatia_standard_lucrari_2019_1 (1).docx
Documentele la ofertă
17.07.19 10:18
caiet de sarcini (1).pdf caiet de sarcini (1).pdf
Documentele la ofertă
17.07.19 10:18
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC,,Elinatcons”SRL

Preţul ofertei: 663 175,04 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Operatorul economic a prezentat documentatia solicitata conform caietului de sarcini, corespunde criteriului de evaluare aplicat -cel mai scazut pret.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări