1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2019 15:58
până la 24.07.2019 12:31
2
Propunerea ofertelor
de la 24.07.2019 12:31
până la 27.07.2019 12:31
3
Licitaţie
de la 29.07.2019 14:00
până la 29.07.2019 15:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 90 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2019, 15:58 - 24 iul 2019, 12:31
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2019, 12:31 - 27 iul 2019, 12:31
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

croduse de carne
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.Ștefan cel Mare ,6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ivan Luta
Telefonul de contact
068002141
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2019, 15:39
Data ultimilor modificări
19 iul 2019, 15:18
Valoarea estimată (fără TVA)
90 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21009961
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.Ștefan cel Mare ,6
Durata contractului
30 aug 2019 15:49 - 30 dec 2019 16:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
croduse de carne CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae sp soroca semetrulii 2019.pdf duae sp soroca semetrulii 2019.pdf
Documentele la ofertă
duae sc profesionala ii jumat. 2019.pdf
18.07.19 12:10
anunt alimentara scoala profesionala jum ii 2019 (1).pdf anunt alimentara scoala profesionala jum ii 2019 (1).pdf
Documentele la ofertă
anunt alimentara scoala profesionala jum ii 2019.pdf
18.07.19 12:10
ds cop sp soroca prod.alimentare jum ii 2019 (2).pdf ds cop sp soroca prod.alimentare jum ii 2019 (2).pdf
Documentele la ofertă
ds cop sp soroca prod.alimentare jum ii 2019.pdf
18.07.19 12:10
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 108 763,70 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări