1
Perioada de actualizare
de la 12.07.2019 14:56
până la 25.07.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2019 14:00
până la 06.08.2019 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iul 2019, 14:56 - 25 iul 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2019, 14:00 - 6 aug 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de organizare și logistică Ziua Vinului Moldovenesc la Snagov, Romania.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
12 iul 2019, 11:35
Data ultimilor modificări
12 iul 2019, 15:02
Valoarea estimată (fără TVA)
2 100 000 MDL
Achizitii.md ID
21009893
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Durata contractului
8 aug 2019 14:50 - 30 sept 2019 14:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare și logistică Ziua Vinului Moldovenesc la Snagov, Romania. CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare semnat.pdf anunt de participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare. Descrierea caietului de sarcini și cerințelor tehnice solicitate de către autoritatea contractantă. Nota! Operatorul economic, va întruni/prezenta, inclusiv și cerințele specificate în pct. 35 din prezentul document.
12.07.19 15:02
Documentele lotului
formularul ofertei f 3.1.docx
Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică.
12.07.19 14:56
specificatia de pret f4.2.docx
Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică
12.07.19 14:56
rechizite bancare bank detalies.docx
Rechizite bancare ale autorității contractante.
12.07.19 14:56
duae.doc
Obligatoriu se va completa INTEGRAL,cu aplicarea SEMNĂTURII ELECTRONICE (semnatura si stampila intreprinderii), și ulterior urcat pe platforma electronică. Nota! 1- În cadrul procesului de completare a formularului, ofertantul va selecta doar o singura varianta de raspuns ( de ex. DA sau NU, iar dupa caz, în cîmpurile necesare, va completa cu TEXT). 2- Se vor completa toate capitolele, în mod corespunzător, din prezentul document.
12.07.19 14:56
anunt de participare semnat.pdf
Anunt de participare. Descrierea caietului de sarcini și cerințelor tehnice solicitate de către autoritatea contractantă. Nota! Operatorul economic, va întruni/prezenta, inclusiv și cerințele specificate în pct. 35 din prezentul document
12.07.19 15:02
specificatia tehnica f 4.1.docx
Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică
12.07.19 15:02
documentatia standard servicii mod si completat.docx
Instrucțiunea de participare pentru operatori economici în cadrul procedurilor de achiziție publică.
12.07.19 15:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Dublu Sens

Preţul ofertei: 2 050 920 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Universum Events

Preţul ofertei: 2 099 576,56 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Întrunirea cerințelor tehnice și de preț solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări