1
Perioada de actualizare
de la 12.07.2019 11:39
până la 19.07.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.07.2019 10:00
până la 26.07.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 341 667 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iul 2019, 11:39 - 19 iul 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iul 2019, 10:00 - 26 iul 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a acoperișului depozitelor clădirii administrative din str. Bucuriei, nr.18 A, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Gorgos
Telefonul de contact
022250289
Datele achizitiei
Data publicării
12 iul 2019, 10:58
Data ultimilor modificări
12 iul 2019, 11:39
Valoarea estimată (fără TVA)
341 667 MDL
Achizitii.md ID
21009886
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Durata contractului
5 aug 2019 11:37 - 9 sept 2019 11:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a acoperișului depozitelor clădirii administrative din str. Bucuriei, nr.18 A, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
12.07.19 11:39
anunt de participare 2.pdf anunt de participare 2.pdf
Documentele la ofertă
12.07.19 11:39
documente standad.pdf documente standad.pdf
Documentele la ofertă
12.07.19 11:39
caietul de sarcini.pdf caietul de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
12.07.19 11:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. JUSTCONSTRUCT S.R.L.

Preţul ofertei: 249 778 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DSI Construct Grup SRL

Preţul ofertei: 256 696,89 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Firma DSI ,,CONSTRUCT GRUP” S.R.L. fiind a 2 după clasament a fost desemnată câștigătoare deoarece a prezentat toate documentele și întrunit cerințele conform criteriilor solicitate și prețul cel mai mic, fiind justificat prin scrisoarea nr.93/19 din 30.07.2019.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 283 450 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Metantenc

Preţul ofertei: 284 158,91 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări