1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2019 15:57
până la 25.07.2019 10:56
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2019 10:56
până la 02.08.2019 12:26
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 28 252,56 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2019, 15:57 - 25 iul 2019, 10:56
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2019, 10:56 - 2 aug 2019, 12:26
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

This device aims to be used as server for the SMART Caffer computer network, provides data to other computers. It will serve data to systems on the University local area network (LAN) or a wide area network (WAN) over the Internet.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2049, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Str. Mircesti 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Goia Valentina
Telefonul de contact
+37369204216
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 iul 2019, 10:42
Valoarea estimată (fără TVA)
28 252,56 MDL
Achizitii.md ID
21009852
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2049, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Mircești 44
Durata contractului
12 aug 2019 03:00 - 12 sept 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tower Desktop Computer+Monitor CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de evaluare
DUAE
11.07.19 15:57
Anunț de participare.semnat (1)
tenderNotice
Invitația de participare
11.07.19 15:57
Documentația standard
Specificaţie tehnică
Documentația standard
11.07.19 15:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 33 071 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Conform Decizie Grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AV-MACROCOM

Preţul ofertei: 33 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Conform Decizie Grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări